Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk

Gmina Konopiska ogłasza przetarg

  • Adres: 42-274 Konopiska, ul. Lipowa 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 34 3282 057 , fax. 34 3282 035
  • Data zamieszczenia: 2010-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konopiska
    ul. Lipowa 5 5
    42-274 Konopiska, woj. śląskie
    tel. 34 3282 057, fax. 34 3282 035
    REGON: 15139801400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konopiska.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk Zakres rzeczowy zamówienia : 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu na inwestycję pn.: Rewitalizacja centrum Konopisk finansowaną z budżetu gminy Konopiska: I Wartość inwestycji - 703.000,00 zł II Środki finansowe Gminy Konopiska, w tym: - 703.000,00 zł Kredyt 440.311,50 Środki własne 262.688,50 2. Rozliczenia pomiędzy kredytobiorcą a kredytodawcą będą dokonywane w złotych polskich. 3. Inwestycja współfinansowana jest z PROW w wysokości 382.497,00 zł, natomiast kwota 320.503,00 zł stanowi wkład własny Gminy Konopiska. 4. Zabezpieczeniem będzie weksel in blanco wraz z deklaracją podpisane przez wójta oraz umowa zawiera-jąca kontrasygnatę skarbnika Gminy 5. Termin uruchomienia kredytu - 5 listopada 2010r. na pisemne wezwanie Gminy - 67.683,88 zł. 6 grudnia 2010r. na pisemne wezwanie Gminy - 132.316,12 zł 5 maja 2011r. na pisemne wezwanie Gminy - 51.211,50 zł 23 czerwca 2011r. na pisemne wezwanie Gminy - 189.100,00 zł 6. Prowizja jednorazowa płatna będzie w momencie uruchomienia kredytu. 7. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość refakturowania faktur uregulowanych w terminie po-przedzającym datę uruchomienia kredytu. 8. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość wcześniejszej bezkosztowej spłaty kredytu. 9. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowego aneksowania wysokości kredytu. 9. W warunkach kredytu prosimy uwzględnić możliwość bezkosztowego aneksowania terminu uruchomienia kredytu. 10. Kredyt zaciągnięty na finansowanie inwestycji zostanie spłacony w równych ratach kwartalnych. 11. Data rozpoczęcia spłaty kapitału - 15.12.2011r. 12. Ostateczny termin spłaty kapitału - 15.12.2015r. 13. Spłata kapitału - kwartalnie w terminach podanych poniżej: - do dnia 15.12.2011 kwota 25.911,50 - do dnia 31.03.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2012 kwota 25.900,00 - do dnia 31.03.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2013 kwota 25.900,00 - do dnia 31.03.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2014 kwota 25.900,00 - do dnia 31.03.2015 kwota 25.900,00 - do dnia 30.06.2015 kwota 25.900,00 - do dnia 30.09.2015 kwota 25.900,00 - do dnia 15.12.2015 kwota 25.900,00 14. Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych z terminem spłaty na ostatni dzień miesią-ca. 15. Gmina przewiduje podpisanie bankowego oświadczenia o poddaniu się egzekucji 17. W ofercie prosimy o podanie: Całkowitego kosztu obsługi kredytu, w tym: a/ kwotę wszystkich prowizji bankowych; b/ stawkę oprocentowania kredytu i kwoty odsetek; stopa procentowa będzie równa sumie stawki bazowej opartej o stawkę WIBOR 3M w ostatnim dniu roboczym września (tj. 30.09.2010r.); c/ do wyliczenia całkowitego kosztu kredytu dla celów ofertowych należy przyjąć datę 30.09.2010r. który stanowi kryterium wyboru oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.konopiska.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach