Przetargi.pl
udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego

Urząd Gminy w Małym Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 18-516 Mały Płock, ul. Kochanowskiego 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2791312 , fax. 086 2791250
  • Data zamieszczenia: 2015-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Małym Płocku
    ul. Kochanowskiego 15 15
    18-516 Mały Płock, woj. podlaskie
    tel. 086 2791312, fax. 086 2791250
    REGON: 00054226700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    udzielenie długoterminowego kredytu konsolidacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie obsługa długoterminowego kredytu konsolidacyjnego w wysokości 3.813.713,00 PLN z przeznaczeniem na całkowitą spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów w następujących bankach: - kwota 1.170.770 konsorcjum BS w Kolnie i BPS o. w Łomży nr rachunku bankowego 60 8754 0004 0000 0000 9000 0770 zgodnie z Uchwałą nr V/29/15 - kwota 1.588.000 konsorcjum BS w Kolnie i BPS o. w Łomży nr rachunku bankowego 60 8754 0004 0000 0000 9000 0770 zgodnie z Uchwałą nr V/29/15 - kwota 1.054.943 BS Kolno nr rachunku bankowego 60 8754 0004 0000 0000 9000 0770 zgodnie z Uchwałą nr V/29/15
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malyplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach