Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Masłów do wysokości 3.015.000,00zł (słownie: trzy miliony piętnaście tysięcy złotych 00/100).

Urząd Gminy Masłów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-001 Masłów, ul. Spokojna 2
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3110878 , fax. 041 3110836
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Masłów
    ul. Spokojna 2 2
    26-001 Masłów, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3110878, fax. 041 3110836
    REGON: 00054731300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu dla Gminy Masłów do wysokości 3.015.000,00zł (słownie: trzy miliony piętnaście tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu długoterminowego do wysokości 3.015.000,00zł (słownie: trzy miliony piętnaście tysięcy złotych 00/100) z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust.1 P.z.p. 2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 P.z.p. 3. Wyrażą zgodę na następujące warunki: a/ wysokość wypłacanych transz kredytu będzie uzgadniana na bieżąco, z 1-dniowym wyprzedzeniem, b/ wpływ środków pieniężnych na rachunek Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kielcach oznacza wykorzystanie kredytu, c/ o dotrzymaniu terminu spłaty kredytu decyduje data przekazania środków na rachunek Wykonawcy, d/ w przypadku wcześniejszej spłaty kredytu odsetki będą naliczane za okres faktycznego wykorzystania kredytu, e/ w przypadku zaciągnięcia kredytu w wysokości mniejszej od planowanej kwoty 1 535 949,00 zł Wykonawca zobowiązuje się, że powyższa okoliczność nie będzie skutkować rozwiązaniem umowy kredytowej oraz nie będzie powodować żadnych innych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 4. Spełniają warunki określone w specyfikacji. Ocena spełniania warunków będzie dwuwymiarowa. Wykonawca albo spełnia wszystkie warunki i jego oferta będzie podlegać ocenie, albo nie spełnia choćby jednego warunku i zostaje wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 - 3 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 powołanej powyżej ustawy; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)zezwolenie Prezesa NBP lub Komisji Nadzoru Bankowego na wykonanie czynności bankowych objętych przedmiotem zamówienia, o ile zezwolenie takie nie wynika z przepisów prawa 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7)dowód wniesienia wadium 8)umowę regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania tychże podmiotów jeżeli umowa nie zawiera pełnomocnictwa ( w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.maslow.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach