Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1.500.000,00 PLN

Urząd Miejski w Ciechanowcu ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2771145 , fax. 086 2771066
  • Data zamieszczenia: 2009-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Ciechanowcu
    ul. Mickiewicza 1 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 086 2771145, fax. 086 2771066
    REGON: 00052740500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości do 1.500.000,00 PLN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego złotowego kredytu inwestycyjnego w wysokości do 1.500.000,00 PLN na wydatki inwestycyjne zrealizowane i realizowane w 2009r. 2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 66.11.30.00-5. 3. Kwota kredytu do 1.500.000,00 PLN 4. Termin wykorzystania kredytu: 31.12.2009r. 5. Zamawiający wymaga karencji w spłacie kapitału do dnia 30.09.2010r. Okres spłaty kredytu od miesiąca września 2010r. do grudnia 2018r. 6. Zamawiający wymaga karencji w spłacie odsetek do dnia 31.12.2009r. 7. Terminy spłat: - rok 2010: 30 wrzesień - 50.000,00 PLN, 31 grudzień - 50.000,00 PLN, - rok 2011: 31 marzec - 10.000,00 PLN, 30 czerwiec - 10.000,00 PLN, 30 wrzesień - 10.000,00 PLN, 31 grudzień - 10.000,00 PLN, - rok 2012: 31 marzec - 65.000,00 PLN, 30 czerwiec - 65.000,00 PLN, 30 wrzesień - 65.000,00 PLN, 31 grudzień - 65.000,00 PLN, - rok 2013: 31 marzec - 50.000,00 PLN, 30 czerwiec - 50.000,00 PLN, 30 wrzesień - 50.000,00 PLN, 31 grudzień - 50.000,00 PLN, - rok 2014: 31 marzec - 55.000,00 PLN, 30 czerwiec - 55.000,00 PLN, 30 wrzesień - 55.000,00 PLN, 31 grudzień - 55.000,00 PLN, - rok 2015: 31 marzec - 40.000,00 PLN, 30 czerwiec - 40.000,00 PLN, 30 wrzesień - 40.000,00 PLN, 31 grudzień - 40.000,00 PLN, - rok 2016: 31 marzec - 40.000,00 PLN, 30 czerwiec - 40.000,00 PLN, 30 wrzesień - 40.000,00 PLN, 31 grudzień - 40.000,00 PLN, - rok 2017: 31 marzec - 45.000,00 PLN, 30 czerwiec - 45.000,00 PLN, 30 wrzesień - 45.000,00 PLN, 31 grudzień - 45.000,00 PLN, - rok 2018: 31 marzec - 45.000,00 PLN, 30 czerwiec - 45.000,00 PLN, 30 wrzesień - 45.000,00 PLN, 31 grudzień - 45.000,00 PLN. 8. Spłata odsetek w ratach kwartalnych. 9. Podstawą zmiennego oprocentowania będzie stopa redyskonta weksli z dnia udostępnienia kredytu. 10. Wysokość oprocentowania będzie określana jako wielkość stopy redyskonta weksli skorygowana o stałą marżę banku (marża może być ujemna, zerowa lub dodatnia). 11. Wysokość odsetek będzie liczona wg formuły: rzeczywista ilość dni / 365. 12. Prowizja od wykorzystania kredytu (o ile oferent zażąda takiej) będzie płacona w momencie uruchomienia kredytu. 13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu w całości lub w części, bez dodatkowych opłat, przy powiadomieniu banku o planowanej spłacie z 7-dniowym wyprzedzeniem. 14. Jako zabezpieczenie kredytu przewiduje się weksel własny in blanco. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z części zamówienia. 16. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 17. Oferty częściowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 18. Obowiązkiem składającego ofertę jest zapoznać się z warunkami SIWZ oraz uzyskać wszelkie informacje konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. 19. Dzień podpisania umowy będzie dniem postawienia kredytu do dyspozycji Zamawiającego w terminach i transzach dostosowanych do potrzeb Zamawiającego z wykorzystaniem do 31.12.2009r. na podstawie pisemnych dyspozycji Zamawiającego. 20. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 21. Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. 22. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 p.z.p.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r., oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 w/w ustawy oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują właściwym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zapewniającym prawidłowe i terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. przedłożą wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87 z 2006r., poz. 605 z późn. zm.), określonych w pkt. 6 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 pzp zobowiązany jest on załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust.1 prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ), (konsorcjum - oświadczenie składa każdy z ubiegających się Wykonawców lub pełnomocnik działający w imieniu Wykonawców składających ofertę wspólną) 1.2. harmonogram przepływów finansowych związanych z zaciągnięciem kredytu zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 1.3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.4. aktualne zaświadczenia z właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.5. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) 1.6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy podmiotu zbiorowego), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (konsorcjum - każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia składa dokument) Wszystkie dokumenty powinny być podpisane wyłącznie przez osoby uprawnione (uwidocznione w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego, rejestru handlowego lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) lub upoważnione (w załączeniu - pełnomocnictwo). Załączniki do oferty powinny być załączone w oryginale lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem. W przypadku załączenia do złożonej oferty kserokopii w/w zaświadczeń i wypisów, Wykonawca zobowiązany jest do ich potwierdzenia za zgodność z oryginałem poprzez podpisanie przez osoby uprawnione lub upoważnione, a na żądanie Zamawiającego do przedstawienia ich oryginałów. Uwaga - przedstawione w niniejszych materiałach przetargowych załączniki do oferty są jedynie wzorem. Oferta może być złożona z załącznikami przedstawionymi w innej formie, istotne jest żeby załączniki te zawierały treść o jaką chodzi Zamawiającemu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6 SIWZ ppkt. 1.3, 1.4, 1.5, 1.6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej oraz w pkt 1.5, 1.6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach