Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 869 916,00 zł na sfinansowqanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ziębice na rok 2009

Gmina Ziębice ogłasza przetarg

  • Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
  • Data zamieszczenia: 2009-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
    ul. Przemysłowa 10 10
    57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
    REGON: 89071847800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego w wysokości 3 869 916,00 zł na sfinansowqanie planowanego deficytu budżetu Gminy Ziębice na rok 2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Warunki realizacji zamówienia: a) Spłata kredytu nastąpi w 38 ratach. b) Rata pierwsza płatna w wysokości: 101 840,07 zł , kolejne 37 rat płatne w wysokości: 101 839,89 zł każda. c) Karencja w spłacie kredytu do dnia 31-01-2010. d) Raty płatne w okresach kwartalnych na ostatni dzień miesiąca, począwszy od 31-01-2010 do 30-04-2019. e) Rozdysponowanie kredytu przez Zamawiającego odbędzie się w 1 transzy. f) Oprocentowanie kredytu będzie naliczane wg stawki WIBOR 3M na dzień 30.10.2009 r. wynoszącej 4,18 %, za okres od 1 do 10 dnia kalendarzowego miesiąca poprzedzającego miesiąc, za który będą naliczone odsetki plus marża banku. g) Odsetki będą naliczane od kwoty faktycznie wykorzystanej przez zamawiającego w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca. h) Stała marża banku nie może być wyższa niż 2,0 %. i) Zamawiający nie dopuszcza zastosowania prowizji udzielonego kredytu. j) Dopuszcza się możliwość wcześniejszej spłaty kredytu lub jego części bez dodatkowych opłat i prowizji z tego tytułu z zachowaniem 14-dniowego terminu powiadomienia Kredytodawcy o wcześniejszej spłacie kredytu lub jego części. k) Dla obliczenia odsetek od kredytu przyjmuje się kalendarz rzeczywisty. l) Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, m) Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat. n) Informujemy, że niżej wymienione dokumenty zostaną przedłożone po wyborze Wykonawcy, temu Wykonawcy, z którym Gmina będzie podpisywała umowę kredytową. - Wykaz instytucji powiązanych kapitałowo i organizacyjnie z JST. - Wykaz instytucji, w których Gmina korzysta z kredytu, pożyczek (nazwa, kwota pozostająca do spłaty, miesięczne obciążenia, data udzielenia i ostateczny termin spłat, przeznaczenie). - Informacje o zobowiązaniach wg tytułów dłużnych oraz udzielonych poręczeniach i gwarancjach. Zamawiający informuje, że weksel In blanco będzie zaopatrzony kontrasygnatą skarbnika. W celu wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dołącza dokumenty z ostatnich 5 lat. Informujemy, że wysokie uchwały budżetowe 2003-2009 , Informacje z wykonania budżetów oraz sprawozdania dostępne są na stronie Zamawiającego w zakładce BIP/ Wydział Finansowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. V.3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: V.3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. V.3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty. - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy , sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ;2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym- odpis zezwolenia Komisji Nadzoru bankowego na prowadzenie działalności , wydanego zgodnie z art. 34 ustawy z dnia 29.08.1997r. Prawo Bankowe (Dz. U. Nr 140 poz, 939 z 1997r.), w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenie o jego posiadaniu lub równoważny dokument. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,( W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę). 6) Wzoru umowy uwzględniającego zapisy, wytyczne zawarte w opisie zamówienia oraz w załączniku nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach