Przetargi.pl
Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2019 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich

Gmina Sułkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-440 Sułkowice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122 732 075 , fax. 122 721 422
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sułkowice
    ul. Rynek 1
    32-440 Sułkowice, woj. małopolskie
    tel. 122 732 075, fax. 122 721 422
    REGON: 53024100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na przypadające do spłaty w roku 2019 zobowiązania z tytułów kredytów zaciągniętych w latach poprzednich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie długoterminowego kredytu bankowego do wysokości 1.000.000,00 zł przeznaczonego na przypadające do spłaty w roku 2019 zobowiązania z tytułu kredytów zaciągniętych w latach poprzednich. Okres kredytowania ustala się na grudzień 2019 – grudzień 2024 roku. Karencja w spłacie rat kapitałowych 46 miesięcy. Spłata kapitału do 15.12.2024 roku (spłata w ratach miesięcznych). Termin płatności pierwszej raty kapitałowej 15.11.2023 r. Termin spłaty raty odsetkowej : do 15-go dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, za który zostały naliczone, płatność ostatniej raty wraz ze spłatą kapitału. Raty płatne w okresach miesięcznych do 15-go dnia każdego miesiąca. Wysokość rat : rok 2023 - 2 raty po 50.000,00 zł, rok 2024 – 12 rat po 75.000,00 zł oraz Spłata odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, tylko od kwoty faktycznie uruchomionego kredytu. Zmiana oprocentowania dokonywana będzie kwartalnie w pierwszym dniu roboczym każdego kwartału w oparciu o stawkę WIBOR 3M obowiązującą w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału poprzedzającego okres obrachunkowy, powiększone o marżę banku. Kredyt zostanie postawiony do dyspozycji zamawiającego maksymalnie do 2 dni roboczych od dnia podpisania umowy w jednej transzy w terminie do dnia 15 grudnia 2019 roku. Kredyt nie będzie obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. Kredytobiorcy będzie przysługiwać prawo do niewykorzystania pełnej kwoty kredytu oraz prawo do wcześniejszej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów. Zamawiający nie przewiduje opłat i prowizji bankowej od udzielonego kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową, chyba że Wykonawca odstąpi od zabezpieczenia kredytu. Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na wekslu i deklaracji wekslowej, Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby pełniącej funkcję doradcy bankowego odpowiedzialnej za kontakty i relacje z zamawiającym. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowo tryb oraz sposób prowadzenia powyżej opisanej weryfikacji będą regulowane w postanowienia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg wzoru załącznika nr 2 do oferty;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Pełnomocnictwo/a - o ile dotyczą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach