Przetargi.pl
UDZIELENIE DLA GMINY NIEGOSŁAWICE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO

Gmina Niegosławice ogłasza przetarg

  • Adres: 67-312 Niegosławice, Niegosławice 55
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3781038 , fax. 68 3781038
  • Data zamieszczenia: 2013-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegosławice
    Niegosławice 55 55
    67-312 Niegosławice, woj. lubuskie
    tel. 68 3781038, fax. 68 3781038
    REGON: 97077042200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegoslawice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIE DLA GMINY NIEGOSŁAWICE KREDYTU BANKOWEGO DŁUGOTERMINOWEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie dla Gminy Niegosławice długoterminowego kredytu bankowego z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów. a) wysokość udzielanego kredytu - 1.180.000,00 PLN b) okres spłaty kredytu 9 lat, c) spłata kredytu nastąpi w kwartalnych ratach kapitałowych z uwzględnieniem karencji do 31.12.2015r., z tym że spłata odsetek nastąpi bez okresu karencji, na koniec każdego kwartału. W przypadku gdy termin spłaty kredytu lub odsetek przypadnie w dzień wolny od pracy, to Zamawiający ureguluje wymaganą ratę w pierwszy dzień roboczy następujący po wyznaczonej dacie spłaty, d) spłata kredytu według nw. harmonogramu: Lata Kwota kredytu Wysokość rat spłaty kredytu Termin spłat rat kredytu 2013 - - - 2014 - - - 2015 - - - 2016 1.180.000,00 12.500,00 x 4 raty 31.03.2016r. (1 rata) 30.06.2016r. (2 rata) 30.09.2016r. (3 rata) 31.12.2016r. (4 rata) 2017 1.130.000,00 12.500,00 x 4 raty 31.03.2017r. (5 rata) 30.06.2017r. (6 rata) 30.09.2017r. (7 rata) 31.12.2017r. (8 rata) 2018 1.080.000,00 12.500,00 x 4 raty 31.03.2018r. (9 rata) 30.06.2018r. (10 rata) 30.09.2018r. (11 rata) 31.12.2018r. (12 rata) 2019 1.030.000,00 12.500,00 x 4 raty 31.03.2019r. (13 rata) 30.06.2019r. (14 rata) 30.09.2019r. (15 rata) 31.12.2019r. (16 rata) 2020 980.000,00 49.000,00 x 4 raty 31.03.2020r. (17 rata) 30.06.2020r.(18 rata) 30.09.2020r. (19 rata) 31.12.2020r. (20 rata) 2021 784.000,00 49.000,00 x 4 raty 31.03.2021r. (21 rata) 30.06.2021r. (22 rata) 30.09.2021r. (23 rata) 31.12.2021r. (24 rata) 2022 588.000,00 49.000,00 x 4 raty 31.03.2022r. (25 rata) 30.06.2022r. (26 rata) 30.09.2022r. (27 rata) 31.12.2022r. (28 rata) 2023 392.000,00 49.000,00 x 4 raty 31.03.2023r. (29 rata) 30.06.2023r. (30 rata) 30.09.2023r. (31 rata) 31.12.2023r. (32 rata) 2024 196.000,00 49.000,00 x 4 raty 31.03.2024r. (33 rata) 30.06.2024r. (34 rata) 30.09.2024r. (35 rata) 31.12.2024r. (36 rata) e) możliwość wcześniejszej spłaty części lub całości kredytu bez dodatkowych opłat, f) w przypadku wcześniejszej spłaty części lub całości kapitału - odsetki płatne będą od faktycznego zadłużenia, g) spłata rat i odsetek następować będzie w okresach kwartalnych - na koniec każdego kwartału h) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą Skarbnika Gminy. Ponadto Zamawiający bez kontrasygnaty Skarbnika podpisze Oświadczenie o poddaniu się egzekucji i) oprocentowanie kredytu - zmienne oparte na stawce WIBOR 3M liczonej jako średnia arytmetyczna pięciu ostatnich kwotowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczania odsetek, powiększone o oferowaną marżę banku (lub pomniejszone o oferowany upust). Przez okres spłaty kredytu oferowana marża nie może zostać podwyższona (a upust pomniejszony). Do obliczenia wysokości odsetek proszę przyjąć, że rok składa się z 365 dni, a miesiąc ma rzeczywistą liczbę dni j) kredyt będzie uruchomiony w formie bezgotówkowej zgodnie z pisemną dyspozycją zamawiającego w terminie od dnia 02 grudnia 2013 r. do dnia 28 grudnia 2013 r. Ostateczny termin uruchomienia kredytu do dnia 28 grudnia 2013 r. k) kredyt zostanie uruchomiony na żądanie Zamawiającego. Wypłata nastąpi w całości lub w częściach, w terminie do 3 dni kalendarzowych od przedstawienia pisemnego wniosku, na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Przemkowie nr 26 8653 0004 0000 0003 1248 0001. l) początek naliczenia odsetek - od dnia uruchomienia kredytu, m) kredyt nie może być obciążony innymi kosztami niż odsetki od kredytu i prowizją wykonawcy nie wyższą niż 0,7%, z wyłączeniem kosztów związanych z nieterminową spłatą zobowiązań wynikających z umowy kredytowej oraz wszelkich uzasadnionych i udokumentowanych kosztów (włączając w szczególności: koszty sądowe, prawne oraz inne koszty i wydatki) poniesionych przez bank w związku z dochodzeniem przez bank swoich roszczeń wynikających z umowy kredytowej, n) dopuszcza się możliwość niewykorzystania pełnej kwoty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów. W przypadku nieuruchomienia stałej kwoty strony podpiszą stosowny aneks do umowy, o) dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu kredytowania po podpisaniu stosownego aneksu do umowy, p) zamawiający zastrzega możliwość zmiany harmonogramu spłaty kredytu i wcześniejszą spłatę kredytu bez dodatkowych opłat i prowizji, q) zamawiający nie dopuszcza realizacji przez bank zleceń płatniczych na rzecz dostawców i wykonawców, r) zamawiający nie upoważnia Banku do obciążania/składania dyspozycji przelewu środków pieniężnych z konta zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Przemkowie nr 26 8653 0004 0000 0003 1248 0001 s) kredyt udzielony w PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie/ugniegoslawice/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach