Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 38-600 Lesko, ul. Kazimierza Wielkiego 4
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4696408 w. 14 , fax. 013 4696408
- Data zamieszczenia: 2009-07-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Kazimierza Wielkiego 4 4
38-600 Lesko, woj. podkarpackie
tel. 013 4696408 w. 14, fax. 013 4696408
REGON: 37044507200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 350 000,00 PLN na współfinansowanie zadań inwestycyjnych na rzecz Samodzielnego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lesku Lesko. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Udzielenia kredytu bankowego długoterminowego na okres 9 lat na rzecz SPZOZ Lesko w wysokości 1 350 000 na współfinansowanie zadania inwestycyjnego pod nazwą Rozbudowa pracowni diagnostyki obrazowej i wyposażenie szpitalnego oddziału ratunkowego na potrzeby mieszkańców i turystów Bieszczad ze środków Unii Europejskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonania d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowo - cenowa + harmonogram spłat rat kredytu i wysokość odsetek, 2) Oświadczenie w trybie art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z oświadczeniem o niezaleganiu z opłatami w Urzędzie Skarbowym i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, 3) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument, 4) Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 5) Pełnomocnictwo - jeżeli zachodzi taka konieczność
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego, złotówkowego w kwocie dwa mln PLN na pokrycie planowanego deficytu w ramach budżetu gminy na 2014 r. uruchamianego w trzech transzach.
Dodano: 2014-07-25 - Udzielenie i obsługa kredytu bankowego długoterminowego, złotówkowego w kwocie 1 600 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu w ramach budżetu gminy na 2013 r. uruchamianego w dwóch transzach
Dodano: 2013-10-17 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 2 000 000,00 zł z przeznaczeniem na: 1. spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek i kredytów długoterminowych w kwocie 700 000,00 zł, 2. finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy w roku 2013 powstałego w wyniku wykonywania zadań inwestycyjnych w kwocie 1 300 000,00 zł.
Dodano: 2013-08-06 - Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 610 000,00 zł z przeznaczeniem na: - spłatę zobowiązań z tytułu wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 595 932,74 zł, - pokrycie planowanego deficytu powstałego w związku z realizacją zadań inwestycyjnych w kwocie 14 067,26 zł.
Dodano: 2012-12-06 - Zaciągnięcie kredytu złotowego długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł (słownie: dwa miliony sto pięćdziesiąt tysięcy złotych
Dodano: 2012-06-25 - Kredyt bankowy na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Miasta Przeworska.
Dodano: 2012-03-22 - Kredyt bankowy na pokrycie deficytu budżetu miasta Przeworska.
Dodano: 2011-03-01 - Kredyt bankowy w wysokości 2500000 zł
Dodano: 2010-07-29 - Usługa udzielenia kredytu długoterminowego w kwocie 3 000 000,00 zł
Dodano: 2009-07-23