Przetargi.pl
Udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 700 000,00 PLN (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 510340K ul. Długa w Przeciszowie

Urząd Gminy Przeciszów ogłasza przetarg

  • Adres: 32641 Przeciszów, ul. Podlesie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 413 294 , fax. 338 413 201
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przeciszów
    ul. Podlesie 1
    32641 Przeciszów, woj. małopolskie
    tel. 338 413 294, fax. 338 413 201
    REGON: 54327800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 700 000,00 PLN (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 510340K ul. Długa w Przeciszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: „Udzielenia i obsługi długoterminowego kredytu złotówkowego w wysokości 1 700 000,00 PLN (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100) na sfinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa drogi gminnej Nr 510340K ul. Długa w Przeciszowie ”.Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową. Kredyt zostanie uruchomiony jednorazowo, ale nie później niż do dnia 19.10.2018 r. i do pełnego wykorzystania udzielonego kredytu, na podstawie pisemnego lub przesłanego faksem wniosku Zamawiającego.Uruchomienie kredytu przewiduje się po podpisaniu umowy w terminie do dwóch dni następujących po dniu złożenia wniosku .Prowizja przygotowawcza od kredytu zostanie zapłacona proporcjonalnie do wysokości uruchomionej kwoty kredytu. Płatność rat kapitałowych nastąpi w 22 kwartalnych ratach na koniec każdego kwartału począwszy od 19.10.2019 r. Spłata rat kredytu będzie następowała w następujących terminach i wysokości: w roku 2019 r. kwota spłaty 200 000,00PLN, w roku 2020 r. kwota spłaty 300 000,00 PLN, w roku 2021 r. kwota spłaty 300 000,00 PLN, w roku 2022 r. kwota spłaty 300 000,00 PLN, w roku 2023r. kwota spłaty 300 000,00PLN, w roku 2024r. kwota spłaty 300 000,00PLN. Płatność rat odsetkowych będzie następować w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od 19.10.2018 r. W przypadku, jeżeli ostateczny termin spłaty rat odsetkowych lub kapitałowych będzie dniem świątecznym lub wolnym od pracy, to płatność nastąpi w pierwszym dniu roboczym po tym dniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie Ci Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania działalności bankowej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (zwanej dalej „ustawą Pb”, t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1876 z późn. zm.);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz 2.1 Oferta . Wzór w/w Formularzy został zamieszczony w Rozdziale 2 Tomu I SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: Podpisany proponowany projekt umowy, Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu; Wzór w/w oświadczeń został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ, Zobowiązania wymagane postanowieniami SIWZ Tom I IDW pkt. 10.2, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Wzór w/w zobowiązania został zamieszczony w Rozdziale3 Tomu I SIWZ. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1-4 i pkt 8 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z Sekcją III.1.3) pkt. 2 Ogłoszenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 2.1 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu, przy czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1.3) Ogłoszenia o zamówieniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach