Przetargi.pl
UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1.294.783,76 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ PRZYPADAJĄCĄ NA 2011 ROK SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW

Gmina Pielgrzymka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-524 Pielgrzymka, Pielgrzymka 109A/1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8775013 , fax. 076 8775013 w. 116
  • Data zamieszczenia: 2011-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pielgrzymka
    Pielgrzymka 109A/1 109A/1
    59-524 Pielgrzymka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8775013, fax. 076 8775013 w. 116
    REGON: 39064766000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UDZIELENIA DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU W KWOCIE 1.294.783,76 ZŁ Z PRZEZNACZENIEM NA SFINANSOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY ORAZ PRZYPADAJĄCĄ NA 2011 ROK SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH POŻYCZEK I KREDYTÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest udzielenie na rzecz Gminy Pielgrzymka długoterminowego kredytu z przeznaczeniem na sfinansowanie: planowanego deficytu budżetu Gminy w kwocie 688 411,00 zł oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów planowanych do spłaty w 2011 r. w kwocie 606 372,76 zł. Założenia kredytu: kredyt długoterminowy - lata 2011÷2022; kwota - 1 294 783,76 zł (słownie: jeden milion dwieście dziewięćdziesiąt cztery tysiące siedemset osiemdziesiąt trzy złote 76/100); oprocentowanie - stopą bazową jest stawka WIBOR dla okresu 3-miesięcznego (WIBOR 3M) powiększona o stałą w całym okresie kredytowania marżę Wykonawcy; przy podpisaniu umowy oprocentowanie kredytu ustalone zostanie na podstawie stawki WIBOR 3M obowiązującej na zakończenie drugiego dnia przed datą podpisania umowy, aktualizacja oprocentowania w okresach trzymiesięcznych wg stawki WIBOR 3M notowanej na zakończenie drugiego dnia przed datą aktualizacji; uruchomienie kredytu - kredyt postawiony zostanie do dyspozycji Zamawiającego do dnia 31 grudnia 2011 r.; Zamawiający uruchomi kredyt w transzach jednakże nie więcej niż trzech, zgodnie ze swoimi potrzebami; Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania w całości postawionej do dyspozycji kwoty kredytu; karencja w spłacie kapitału - do dnia 30 stycznia 2013 roku; spłata kredytu - kredyt spłacany w 120 ratach miesięcznych, pierwsza rata w kwocie 9 583,76 zł, pozostałe 119 rat w równej wysokości 10 800,00 zł, raty płatne w ostatnim roboczym dniu miesiąca, począwszy od dnia 31 stycznia 2013 roku; w przypadku niewykorzystania w pełni kwoty kredytu, ilość rat nie ulegnie zmianie, a ich wysokość zostanie przeliczona w przybliżeniu do 1/120 kwoty wykorzystania kredytu; odsetki - regulowane w okresach miesięcznych, w ostatnim roboczym dniu miesiąca, począwszy od daty uruchomienia kredytu; zabezpieczenie kredytu - weksel własny in blanco; Gmina złoży pisemne oświadczenie o poddaniu się egzekucji w razie nie spełnienia zobowiązań wynikających z zawartej umowy; uruchomienie kredytu - po podpisaniu umowy, w transzach, na wniosek Zamawiającego, zgodnie z jego zapotrzebowaniem; Zamawiający zastrzega sobie prawo nie w pełni wykorzystania kredytu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pielgrzymka.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach