Wojskowa Akademia Techniczna ogłasza przetarg
- Adres: 00-908 Warszawa, ul. Kaliskiego 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6837865 , fax. 022 6837977
- Data zamieszczenia: 2009-10-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Akademia Techniczna
ul. Kaliskiego 2 2
00-908 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6837865, fax. 022 6837977
REGON: 01212290000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
UDROŻNIENIE KANALIZACJI DESZCZOWEJ BUD NR 21, 22 I 69 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Udrożnienie kanalizacji deszczowej bud 21, 22 i 39 w ramach robót przewiduje się: a) Wymianę przykanalików deszczowych przy budynku 21 teren otwarty: - wykonanie wymiany istniejących wpustów ulicznych wskazanych na załączonym planie geodezyjnym (zał. nr 7 do SIWZ) wraz z wymianą przykanalików. - wykonanie nowych i naprawa istniejących studni rewizyjnych wskazanych na załączonym planie geodezyjnym - wykonanie robót ziemnych, podsypki i zasypki z odpowiednim zagęszczeniem. - wykonanie nowych przyłączy z rur PVC klasy S łączonych na wcisk. - wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z w/w robotami (naprawy i odtworzenie chodników, jezdni, zabezpieczenie wykopów) oraz wywiezienie gruzu. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. b) Wymianę przykanalików deszczowych nr 1 i 2 przy budynku 22 teren otwarty: - wykonanie wymiany przykanalików deszczowych nr 1 i 2 wraz z wykonaniem nowych podejść do pionów deszczowych w budynku z wymianą osadników deszczowych łącznie. - wykonanie robót ziemnych, podsypki i zasypki z odpowiednim zagęszczeniem. - wykonanie nowych przyłączy z rur PVC łączonych na wcisk - w gruncie klasy S - wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z w/w robotami (chodniki, przebicia, wykucia, zamurowanie przebić) oraz wywiezienie gruzu. c) Wymianę przykanalika deszczowego przy budynku 69 teren ogrodzony.: - wykonanie wymiany kanału deszczowego przy budynku 69 zgodnie z załączonym planem sytuacyjnym (zał. nr 7 do SIWZ) wraz z wymianą studzienki wpustu ulicznego, - wykonanie studni połączeniowej DN 1200mm, naprawa istniejących studni i podniesienie ich do rzędnych terenu. - montaż osadników deszczowych od strony frontowej i wykonanie podejść na odległość 2 m od ściany budynku. - wykonanie robót ziemnych, podsypki i zasypki z odpowiednim zagęszczeniem. - wykonanie nowych przyłączy z rur PVC DN 160 i 400 łączonych na wcisk klasy S - wykonanie robót budowlanych towarzyszących związanych z w/w robotami tj. z naprawą nawierzchni ulic i chodników oraz wywiezienie gruzu. - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika budowy ze strony Wykonawcy oraz koordynatora w zakresie realizacji obowiązków umownych i inspektora nadzoru ze strony Zamawiającego wskazanych w umowie, w sytuacji nieprzewidzianej takiej jak np.: zgon, wyjazd za granicę, choroba, rozwiązanie stosunku pracy, zmiana miejsca zamieszkania. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót występujących w zamówieniu. Roboty powyższe winny wynikać z okoliczności, których nie dało się przewidzieć. 4. Konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych musi być opisana w protokole konieczności robót. 5. Zamawiający może udzielić dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień dodatkowych stosownie do art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nie przekraczających łącznie 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów; b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; 6. Roboty dodatkowe mogą być wykonane po zawarciu umowy na ich wykonanie, które będzie poprzedzone negocjacjami Zamawiającego z Wykonawcą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324116
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 2.700,00 zł (dwa tysiące siedemset zł) przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 05.11.2009r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: PEKAO S.A. Warszawa, ul. Towarowa 25, Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228.z dopiskiem: Wadium na udrożnienie kanalizacji deszczowej bud nr 21, 22 i 69 Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał lub kopia tego dokumentu.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia ww. warunków: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, należy składać Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2A do SIWZ. Powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: wypełniony Wykaz osób, które będą kierowały realizacją zamówienia stanowiący załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z kopiami: uprawnień budowlanych do kierowania pracami budowlanymi w poszczególnych branżach, aktualnych zaświadczeń o przynależności do Państwowej Izby Inżynierów Budownictwa (PIIB). 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, (należy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą prace odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość złożonej oferty) z podaniem ich wartości z podatkiem VAT, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Zał. Nr 3A do SIWZ. 5) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez Wykonawcę winna również zawierać: 1) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu w oparciu o załącznik nr 5, 5A do SIWZ przedmiar robót, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami SIWZ. 4) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w SIWZ. 5) oryginał lub kopię poręczeń lub gwarancji stanowiących dowód wniesienia wadium w tych formach. Przy wniesieniu wadium w formie pieniężnej na rachunek Zamawiającego zaleca się załączyć kopię przelewu. Brak w ofercie kopii przelewu nie będzie podstawą do odrzucenia oferty. Natomiast brak wniesienia wadium w terminie będzie skutkowało wykluczeniem wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Tysiąclecia i ul. Płockiej w Sierpcu
Dodano: 2016-07-18 - Wykonanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacji na terenie Gminy Miasta Sierpc
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacji na terenie Gminy Miasta Sierpc
Dodano: 2016-01-27 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Wojska Polskiego w Sierpcu
Dodano: 2015-05-19 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach B. Chrobrego, Ziemowita, Miłobędzkiej, Krasickiego w Sierpcu
Dodano: 2014-07-03 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Płockiej w Sierpcu
Dodano: 2014-03-18 - Budowa ulicy Leśnej w Szczutowie.
Dodano: 2014-02-17 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ulicy Dworcowej w Sierpcu
Dodano: 2013-07-19 - Przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami w miejscowościach Jędrzejów Nowy i Jędrzejów Stary gmina Jakubów
Dodano: 2013-03-11 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w dzielnicach położonych na północ od ulicy Kościuszki w Sierpcu - V etap
Dodano: 2012-08-09