Przetargi.pl
Udostępnienie sali sekcyjnej, przechowywanie i przewóz zwłok ludzkich na obszarze administracyjnym Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze.

Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-950 Zielona Góra, ul. Partyzantów 42
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3291700, 3291860 , fax. 068 3291713
  • Data zamieszczenia: 2013-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze
    ul. Partyzantów 42 42
    65-950 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3291700, 3291860, fax. 068 3291713
    REGON: 00000044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Udostępnienie sali sekcyjnej, przechowywanie i przewóz zwłok ludzkich na obszarze administracyjnym Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozu zwłok ludzkich z miejsca zdarzenia do wskazanego miejsca na obszarze administracyjnym działania prokuratur okręgu zielonogórskiego, przechowywanie zwłok ludzkich i udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze oraz prokuratur rejonowych okręgu zielonogórskiego w układzie zadaniowym: Zadanie nr 1:Prokuratura Okręgowa w Zielonej Górze i Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 42, 65-950 Zielona Góra, Zadanie nr 2:Prokuratura Rejonowa w Krośnie Odrzańskim, ul. Piastów 10L, 66-600 Krosno Odrzańskie, Zadanie nr 3:Prokuratura Rejonowa w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 38, 67-100 Nowa Sól, Zadanie nr 4:Prokuratura Rejonowa w Świebodzinie, ul. Poznańska 10, 66-200 Świebodzin, Zadanie nr 5:Prokuratura Rejonowa we Wschowie, ul. Garbarska 11, 67-400 Wschowa, Zadanie nr 6:Prokuratura Rejonowa w Żaganiu, ul. Dworcowa 57, 68-700 Żagań, Zadanie nr 7:Prokuratura Rejonowa w Żarach, ul. Górnośląska 17, 68-200 Żary. 1.4.2. Szczegółowy opis zamówienia: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) przewóz zwłok ludzkich, polegający na: - przyjazd na wskazane miejsce (w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się przedmiotowa jednostka organizacyjna prokuratury w ciągu pół godziny od chwili wezwania, a poza granicami administracyjnymi miasta - w ciągu jednej godziny), - włożeniu zwłok do worka, - załadunek w miejscu zdarzenia oraz wyładunek zwłok w miejscu ich dowozu, - przewozu zwłok do wskazanego miejsca oraz przekazanie uprawnionym osobom, - zapewnieniu wszystkich niezbędnych środków technicznych i materiałów użytych do wykonania usługi (pojazd specjalistyczny, nosze, worki na zwłoki, rękawiczki i inne),a także wszelkie inne czynności, niezbędne do prawidłowego wykonania usługi w pełnym zakresie. W ofercie należy zastosować cenę ryczałtową, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie wraz z wyrobami gotowymi. W przypadku, gdy Wykonawca posiada środek transportu umożliwiający, jednorazowo, przewóz większej ilości zwłok lub szczątek ludzkich, wówczas Wykonawcy za transport kolejnych zwłok, jednym transportem, przysługuje jedynie wynagrodzenie w wysokości 50 % ceny wskazanej w Zestawieniu cenowym. b) przechowywanie zwłok ludzkich Pomieszczenie do przeprowadzania sekcji, musi spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne, techniczne oraz musi być wyposażone w odpowiedni specjalistyczny sprzęt. Wykonawca będzie wykonywał usługę zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi w zakresie świadczonych usług. c) udostępnianie pomieszczenia do przeprowadzania sekcji zwłok Podstawą wykonania usługi będzie zlecenie opatrzone pieczątką Zamawiającego i podpisane przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. Sekcje wykonywane będą przez lekarza wskazanego przez Zamawiającego. Udostępnianie sali sekcyjnej dla potrzeb przeprowadzenia sekcji będzie wykonane w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Uwaga! W cenie za jednorazowe udostępnienie pomieszczenia na przeprowadzenie sekcji zwłok ludzkich należy zastosować cenę ryczałtową, uwzględniając wszystkie koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z wyrobami gotowymi, w szczególności udostępnienie urządzeń oraz materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przedmiotu umowy oraz pomocy fachowej, tj. laboranta sekcyjnego, przy wykonywaniu sekcji zwłok ludzkich. Ilość zleceń dokonywanych przez prokuratury okręgu zielonogórskiego będzie uzależniona od ilości zdarzeń rejestrowych w tym zakresie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o brak zleceń. 1.4.3. Zakres czynności: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wykonawcę obowiązuje pełna dyspozycyjność w sprawach pilnych. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 4) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność oraz etyka zawodowa w wykonaniu przedmiotu umowy. Realizacja usług musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi w zakresie świadczonych usług, z poszanowaniem zwłok ludzkich oraz ochroną dóbr osobistych krewnych a także prawną ochroną jakiej podlegają ludzkie zwłoki i ich szczątki. 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi przewozu zwłok bez względu na stopień ich uszkodzenia lub stanu ich rozkładu oraz miejsca znalezienia. 6) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował środkiem transportu drogowego przeznaczonego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich, który spełnia wymagania techniczne i sanitarne, określone w art.4 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. Nr 249 poz. 1866) wraz z aktualnymi zezwoleniami lub zaświadczeniami wydanymi przez właściwą Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. 7) Dopuszcza się możliwość zlecenia przewozu zwłok poza rejon administracyjny Prokuratury, ale może to mieć miejsce tylko na pisemne zlecenie prokuratora. W takiej sytuacji Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przejechane kilometry według stawki za 1km przebiegu pojazdu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów osobowych, motocykli i motorowerów niebędących własnością pracodawcy. 8) Podstawą rozliczenia każdej usługi w zakresie przewozu zwłok jest dołączenie do faktury pisemnego zlecenia wystawionego przez prokuratora z dokładnym określeniem daty i miejsca wykonania usługi. 9) Podstawą rozpoczęcia wykonania usługi jest dyspozycja wydana telefonicznie lub faksem. 1.4.4.Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca nie może powierzyć przedmiotowych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez wiedzy Zamawiającego. 2) Wskazane jest, stosownie do art. 29 ust.4 ustawy Pzp dotyczącego klauzuli społecznej, aby Wykonawca zatrudniał osoby niepełnosprawne, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych i powierzył im czynności związane z faktyczną realizacją zamówienia. Wykonawca zatrudni wyżej wymienioną/-e osobę/-y w okresie wykonania zamówienia, a w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę/-y niepełnosprawną/-e lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby niepełnosprawnej. 3) W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia przez Wykonawcę dokumentacji w zakresie zatrudnienia osób niepełnosprawnych. 4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych, celem sprawnej i terminowej realizacji zamówienia. 5) Rozliczenia następować będą każdorazowo po wykonaniu zleconej usługi, z terminem płatności faktury VAT 21 dni liczonych od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie osób niepełnosprawnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach