Przetargi.pl
Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów

Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Szpitalna 11
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493 , fax. (033) 854 35 99
  • Data zamieszczenia: 2009-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka
    ul. Szpitalna 11 11
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, fax. (033) 854 35 99
    REGON: 00056903600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ucyfrowienie RTG oraz dostawa systemu archiwizacji i dystrybucji obrazów w zakresie: Zadanie 1 -termin relizacji zamówienia 31.10.2009 r. 1. zakup, dostawa urządzeń i koniecznego oprogramowania (PACS i RIS) do ucyfrowienia analogowego aparatu RTG w tym oprogramowanie dedykowane dla chirurga-ortopedy (planowanie zabiegów protez stawów biodrowych i kolanowych wraz z biblioteką implantów) , 2. wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia szafy krosowniczej i zamontowania zakupionych urządzeń związanych z systemem archiwizacji i dystrybucji obrazów; przy zapewnieniu na odcinku Pracownia RTG - Serwerownia długości około 50 m przepustowości minimum 100 Mbsp. 3. przetestowanie i uruchomienie systemu i wszystkich urządzeń 4. szkolenie obsługi urządzeń i użytkowników systemu i administratora 5. serwis gwarancyjny min 36mcy, w tym 2 bezpłatne przeglądy w roku -min.1 raz na 6 mcy Zadanie 2 - termin realizacji zamówienia 28.02.2010 r. 6. zintegrowanie zakupionego oprogramowania z funkcjonującym programem szpitalnym HIS (komunikacja dwustronna między systemami zapewniająca w trybie online śledzenie stanu zleconych badań RTG)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331113004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku , gdy o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie , wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą warunku granicznego- spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1.aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6.2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 6.3 dokumenty potwierdzające , że oferowany sprzęt medyczny jest oznaczony znakiem CE ,posiada deklaracje zgodności oraz spełnia wymagania zasadnicze zgodnie z ustawą z dnia 20.04.2004 o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 poz. 896 z późn.zm.) wg załącznika nr 1 6.4 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania oraz załączenia dokumentów , że usługi te zostały wykonane należycie- min. jedna dostawa o wartości min. 550000 zł Inne wymagane oświadczenia i dokumenty: 6.5 Wypełniony druk Oferta wraz z Załącznikiem. Nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy oraz Załącznikiem nr 2 - parametry graniczne oferowanych urządzeń i oprogramowania 6.6 Oświadczenie, że: 1.Oferowane urządzenia wraz z systemem informatycznym są kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem beż żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych a system jeszcze przed pełną integracją z programem informatycznym szpitala ( HIS) będzie zapewniał pełny dostęp do danych obrazowych w oparciu o istniejącą siec teleinformatyczną szpitala. 2.Oferowane urządzenia ,oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych , gwarantują bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewniają wymagany poziom usług medycznych .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach