Przetargi.pl
Ucyfrowienie Aparatu RTG SIT 2000

Portowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 70-656 Szczecin, ul. Energetyków 2
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 44 12 102 , fax. 091 44 12 202
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Portowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Energetyków 2 2
    70-656 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 44 12 102, fax. 091 44 12 202
    REGON: 81121103100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pspzoz.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ucyfrowienie Aparatu RTG SIT 2000
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i instalacja w siedzibie Zamawiającego systemu pośredniej radiografii cyfrowej w celu ucyfrowienia Aparatu RTG SIT 2000. 2. Kody ze Wspólnego Słowniczka Zamówień (CPV) a. CPV 33.11.13.00-4 Rentgenowskie urządzenia przetwarzające b. CPV 51.41.30.00-6 Usługi instalowania sprzętu obrazującego c. CPV 51.61.00.00-1 Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji. 3. Na określony w pkt.1 przedmiot zamówienia składa się w szczególności: a. zakup i dostawa sprzętu, urządzeń i oprogramowania, których parametry ilościowo-jakościowe zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ, b. wykonanie niezbędnych prac instalacyjnych i montażowych w celu ustawienia i podłączenia zakupionych urządzeń oraz sprzętu, c. uruchomienie i przetestowanie systemu i wszystkich urządzeń, d. praktyczne i teoretyczne przeszkolenie personelu obsługującego urządzenia oraz oprogramowanie, e. dokonanie minimum dwóch bezpłatnych przeglądów w roku w okresie gwarancji. 4. Oferowane urządzenia wraz z systemem informatycznym są kompletne i po zainstalowaniu i uruchomieniu będą gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem, bez żadnych dodatkowych zakupów inwestycyjnych. 5. Oferowane urządzenia, oprócz spełnienia odpowiednich parametrów funkcjonalnych, winny być zgodne z normami określonymi przepisami prawa, gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego oraz zapewnić wymagany poziom usług medycznych. 6. Okres gwarancji - minimum 12 miesięcy. 7. Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny na terenie Polski. 8. Wraz z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: a. kartę gwarancyjną, b. dokumentację techniczną w jednym egzemplarzu, c. instrukcję obsługi w języku polskim w formie pisemnej i na nośniku elektronicznym. 9. Sprzęt oraz urządzenia mogą być wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331113004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wpłacenia wadium o wartości 4 000,00 zł, zgodnie z postanowieniami SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pspzoz.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach