Przetargi.pl
Ubezpieczenie środków transportu lądowego Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie OC, AC, NNW

Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-338 Gdynia, ul. Chrzanowskiego 10
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 620-69-11 w 219 , fax. (058) 620 67 43
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
    ul. Chrzanowskiego 10 10
    81-338 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. (058) 620-69-11 w 219, fax. (058) 620 67 43
    REGON: 00014500001111
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie środków transportu lądowego Urzędu Morskiego w Gdyni w zakresie OC, AC, NNW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na ubezpieczeniu środków transportu lądowego Urzędu Morskiego w Gdyni zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym część II SIWZ (Wykaz nr 1, 2, 3) oraz według zasad określonych w części III SIWZ - Wzór umowy. Zamówienie obejmuje ubezpieczenie środków transportu lądowego w zakresie: a) Odpowiedzialności Cywilnej - za szkody powstałe w związku z ruchem pojazdów wyszczególnionych w wykazie nr 1 b) Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów pojazdów wyszczególnionych w wykazie nr 2 - na wypadek śmierci - suma ubezpieczenia 30.000,00 zł od osoby, - na wypadek trwałego inwalidztwa (100%) - suma ubezpieczenia 20.000,00 zł od osoby, c) Autocasco pojazdów (pełen zakres) - określonych w wykazie nr 3 Ubezpieczenie Autocasco winno obejmować ubezpieczenie pełne z wyraźnie zaznaczonym zniesieniem udziału własnego w przypadku kradzieży czy napraw; przy naprawach zniesienie utraty wartości na części zamienne tzw. amortyzacja części; naprawy powypadkowe winny być dokonywane w autoryzowanych lub innych specjalistycznych warsztatach naprawczych przy użyciu części zamiennych nowych i oryginalnych; wartość pojazdu określona według katalogów Eurotax opcja sprzedaż; obowiązek rozliczenia szkód w systemie bezgotówkowym firma ubezpieczeniowa - warsztat naprawczy. Wypłaty odszkodowań mają następować w kwotach brutto (Urząd Morski w Gdyni jest płatnikiem podatku VAT lecz nie stosuje jako jednostka budżetowa odliczeń podatku VAT). Wymagania szczególne dotyczące ubezpieczenia: 1) Klauzula automatycznego pokrycia nowo nabytego środka transportu - Ochroną ubezpieczeniową objęte zostaną pojazdy przyjęte przez Ubezpieczającego w użytkowanie na zasadzie zakupu lub będące w jego posiadaniu w ramach umów leasingu, dzierżawy, najmu lub użyczenia o ile ponosi on ryzyko ich utraty, zniszczenia lub uszkodzenia. Ustala się, że warunki ubezpieczenia zawarte w SIWZ obowiązują w zakresie OC, AC, NNW od chwili zarejestrowania pojazdów przez Ubezpieczającego i ustaleniu sumy ubezpieczenia. Zgłoszenie zakupu pojazdów Ubezpieczycielowi przez Ubezpieczającego nastąpi w terminie do 3 dni roboczych od dnia rejestracji w upoważnionym do tego Urzędzie, przejęcia lub podpisania umowy. 2) Klauzula wyrównania okresów ubezpieczenia - Pojazdy, dla których początek ubezpieczenia przypada w okresie od 02.01.2010 do 31.12.2010 zostaną ubezpieczone z wyrównaniem okresu ubezpieczenia do 31.12.2010. Ta zasada dotyczyć będzie także pojazdów nowych, które wejdą do ubezpieczenia w trakcie roku 2010 zgodnie z klauzula automatycznego pokrycia nowo nabytego środka transportu. Składka z ubezpieczenie krótsze niż 12 miesięcy będzie naliczana w systemie pro rata temporis za każdy dzień ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665141100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., a w szczególności: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (prowadzić działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655z późn. zm.), tj. nie zalegać z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, uzyskać przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawiać pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie dokumenty wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez Wykonawców uprawnień do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu należy złożyć; a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną), b) zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, którym mowa w ustawie o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124 poz.1151 z póz. zm.) c) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (dotyczy każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy złożyć: - wzory ogólnych warunków ubezpieczenia w zakresie: OC, NNW, AC 3. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą: a) łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp, b) każdy z Wykonawców spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, c) złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszej IDW, 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć do Zamawiającego umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. W tym celu mogą przyjąć formę prawną: konsorcjum zawiązane w drodze umowy cywilnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach