Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, ul. Piłsudskiego 63a
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 018 2063581, 603100010 , fax. 018 2014731
- Data zamieszczenia: 2009-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
ul. Piłsudskiego 63a 63a
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
tel. 018 2063581, 603100010, fax. 018 2014731
REGON: 49001890200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.topr.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: stowarzyszenie
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie śmigłowca Sokół W - 3A - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ubezpieczenie aerocasco śmigłowca Sokół W-3 A nr rej. SP-SXW Suma ubezpieczenia śmigłowca 5.000.000,- PLN Suma ubezpieczenia wyposażenia ratowniczo-medycznego 100.000,- PLN OC użytkownika względem osób trzecich, limit 18.000.000 SDR OC przewoźnika z tytułu przewozu pasażerów, limit 250.000 SDR, ilość osób 8 Śmigłowiec stacjonuje w bazie w hangarze w Zakopanem. Śmigłowiec obsługują piloci firmy HELISECO z odpowiednimi licencjami i znaczącym doświadczeniu w lotach na tego typu śmigłowcu. W okresie ostatnich 3-ch lat nie wydarzyły się żadne szkody powodujące odpowiedzialność ubezpieczyciela. Śmigłowiec posiada ważne badania techniczne. Zamawiający oczekuje od oferentów deklaracji w zakresie wsparcia działań TOPR z funduszu prewencyjnego oferenta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 663342208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Dysponują uprawnieniami niezbędnymi do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: Formularz oferty Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wymienione w niniejszej SIWZ dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy. Dokumenty takie jak wypis z rejestru powinny posiadać aktualną datę ważności, co najmniej do dnia złożenia ofert, a w przypadku jej braku data wystawienia lub aktualizacji dokumentu nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od daty składania ofert określonej w niniejszej SIWZ. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie poświadczona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oferowana wielkość funduszu prewencyjnego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.topr.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną