Przetargi.pl
„Ubezpieczenie pojazdów dla Miasta Jastrzębie-Zdrój”

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 85 133 , fax. 32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2019-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 32 47 85 133, fax. 32 47 85 350
    REGON: 27625535800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenie pojazdów dla Miasta Jastrzębie-Zdrój”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest usługa obejmująca swym zakresem ubezpieczenie pojazdów dla Miasta Jastrzębia-Zdrój oraz wybranych jednostek. Przedmiot Zamówienia – ubezpieczenia pojazdów 1.1. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów. 1.2. Ubezpieczenie AUTO-CASCO. 1.3. Ubezpieczenie NNW kierowców i pasażerów. 1.4. Ubezpieczenie Assistance. 1.5. Ubezpieczenie szyb samochodowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity: Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, co najmniej w grupie 1, 2, 3, i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek udziału w Postępowaniu określony w pkt. 7.2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: • Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1. do SIWZ • Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do Formularza oferty – Specyfikacja cenowa, sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2. do SIWZ. • oświadczenia wymienione w pkt 8.1) ppkt 1.1. SIWZ, dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na ich zdolnościach lub sytuacji na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i Załącznika nr 4 do SIWZ, • pełnomocnictwo, z zastrzeżeniem pkt 9.4. SIWZ, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ – jeśli dotyczy, • dokument wskazujący na uprawnienie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej – zgodnie postanowieniami pkt 8.3) SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach