Przetargi.pl
"Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich"

Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Pułaskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
    ul. Pułaskiego 2
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    REGON: 273050845
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.siemianowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Siemianowice Śląskie, jej jednostek organizacyjnych i Ochotniczej Straży Pożarnej w Siemianowicach Śląskich"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Ubezpieczenie osób, mienia i odpowiedzialności cywilnej1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 został zawarty w Dodatku nr 3a do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4a do SWZ).2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4a do SWZ).3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.4) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu z zakresu ubezpieczenia określonego w punktach IV i V Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3a do SWZ).W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określonego w punktach I, II, III, VI i VII Szczegółowego opisu przedmiotu za-mówienia (Dodatek nr 3a do SWZ).Część 2 - Ubezpieczenie pojazdów1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 został zawarty w Dodatku nr 3b do SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4b do SWZ).2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy (Dodatek nr 4b do SWZ).3) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.4) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji polegające na zmniejszeniu lub wyłączeniu z zakresu ubezpieczenia określonego w punkcie II Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SWZ). W sytuacji gdy Zamawiający odstąpi od realizacji usługi, wówczas Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy, to wartość podana w ofercie Wykonawcy za zakres ubezpieczenia określonego w punkcie I Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 3b do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;Wykonawca musi wykazać, że posiada zezwolenie właściwego organu nadzoru na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (j.t Dz.U. 2021r. poz. 1130 z późn.zm.) w zakresie nie mniejszym niż to wynika z przedmiotu zamówienia lub inne dokumenty potwierdzające prawo prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.UWAGA:- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w/w waru-nek będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie- w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach