Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników zajęć wyjazdowych oraz nauczycieli pełniących opiekę podczas zajęć wyjazdowych w ramach projektu pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz współpracując czyli trwała poprawa jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Sztum – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa: 3. Edukacja; Działanie: 3.2. Edukacja ogólna; Poddziałanie: 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej. Nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0131/15-00.

Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie ogłasza przetarg

  • Adres: 82400 Sztum, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 556 406 327 , fax. 556 406 327
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
    ul. Mickiewicza 39
    82400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 556 406 327, fax. 556 406 327
    REGON: 17020384300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników zajęć wyjazdowych oraz nauczycieli pełniących opiekę podczas zajęć wyjazdowych w ramach projektu pn.: Naukowy zawrót głowy. Myśl i twórz współpracując czyli trwała poprawa jakości kształcenia szkół podstawowych i gimnazjów z terenu Miasta i Gminy Sztum – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa: 3. Edukacja; Działanie: 3.2. Edukacja ogólna; Poddziałanie: 3.2.1. Jakość edukacji ogólnej. Nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0131/15-00.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ tj. – Programie Ubezpieczenia, oraz w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, a także w Harmonogramie zajęć wyjazdowych stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015 r. poz. 1844 z późn zm.). 2.Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne)warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku poz. 1666 z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach