Przetargi.pl
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366 , fax. 323183362 323183287
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    ul. Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, fax. 323183362 323183287
    REGON: 000308258
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa :Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenie majątku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach w zakresie następujących części: 1.1. Część nr 1 zadania - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, w skład którego wchodzi: A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, B. dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności. 1.2. Część nr 2 zadania - Ubezpieczenie mienia, w skład którego wchodzi: A. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, B. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji/wandalizmu. C. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje wykonawcę i zamawiającego podczas całego prowadzonego postępowania w trybie przetargu nieograniczonego. 3. Dokładny opis ryzyka oraz przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Zamówienie podzielono na dwa zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę w zakresie jednego, dwóch zadań, natomiast w ramach danego zadania oferta musi być kompletna ( tj. musi obejmować wszystkie pozycje ), w przeciwnym wypadku zostanie odrzucona. Zamawiający nie przewiduje dzielenia ustalonych w niniejszej specyfikacji zadań w trakcie procedury przetargowej, ani wydzielenia z zadań poszczególnych pozycji. 5. Ustala się następujące warunki płatności: 5.1. dla części zadania nr 1 płatność w 6 równych ratach - co 2 miesiące, przy czym pierwsza rata składki płatna w terminie 14 dni od wystawienia polisy, 5.2. dla części zadania nr 2 – płatność w 4 równych ratach – co 3 miesiące, przy czym pierwsza rata składki płatna w terminie 14 dni od wystawienia polisy. 6. Podane w formularzu ofertowym ceny dotyczą 12 miesięcy tj. 1 roku ( umowy zostaną zawarte na takie okresy ) 7. Oferty na poszczególne zadania, winny odpowiadać treści niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym: opisom zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, z uwzględnieniem załącznika nr 3 do SIWZ, spełniać wszystkie wymagania w formularzu ofertowym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projekty umów załącznikach nr 4, 5 do SIWZ. 8. Zakres ubezpieczenia opisany w opisie przedmiotu zamówienia ( załączniki nr 2 do SIWZ) dla poszczególnych zadań jest zakresem minimalnym. 9. Zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia z których wynika, że zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres opisany w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań nie mają zastosowania . 10. Jeśli warunki ubezpieczenia w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań nie precyzują istotnych kwestii związanych z ubezpieczeniem, wówczas stosuje się zapisy ogólnych warunków ubezpieczenia poszczególnych rodzajów ubezpieczeń. 11. Klauzule obowiązkowe w opisie przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań muszą zostać przez zostać przez Oferenta bezwzględnie przyjęte
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516000-0

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach