Przetargi.pl
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz mienia, będącego własnością Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie i znajdującego się w posiadaniu Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie, w różnych okresach ochrony ubezpieczeniowej

Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-748 Olsztyn, ul. Tuwima
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 539 31 68 , fax. 89 539 31 47
  • Data zamieszczenia: 2020-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie
    ul. Tuwima 10
    10-748 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 539 31 68, fax. 89 539 31 47
    REGON: 12893400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Naukowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz mienia, będącego własnością Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie i znajdującego się w posiadaniu Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w Olsztynie, w różnych okresach ochrony ubezpieczeniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz mienia Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności Polskiej Akademii Nauk w różnych okresach ochrony ubezpieczeniowej w przedziale od 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. w zakresie: 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 2) ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 5) ubezpieczenia komunikacyjne, 6) ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków. 2. Zamówienie jest podzielone na trzy części: 1) część 1: usługa ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem, a także ubezpieczenia mienia oraz sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, budynków i budowli od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) część 2: usługa ubezpieczenia komunikacyjnego floty pojazdów, 3) część 3: usługa ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków (dla uczestników i instruktorów nauki jazdy konnej o charakterze amatorskim). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia na daną część – załącznikach nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem na części. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na daną część. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 4. Warunki ogólne dostawy przedmiotu zamówienia: Część 1 - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia polis ubezpieczenia nie później niż w terminie do 14 dni od początku okresu ubezpieczenia. Część 2 - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia polisy ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, ZK, AC, NNW, Assistance) nie później niż 3 dni przed początkiem okresu ubezpieczenia określonego w formularzu cenowym - załączniku nr 3. Część 3 - Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia polis ubezpieczenia nie później niż w terminie do 14 dni od początku okresu ubezpieczenia. 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Termin wykonania zamówienia dla części 1: od dnia 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. 2. Termin wykonania zamówienia dla części 2: od dnia 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r. z zastrzeżeniem, że okresy ochrony ubezpieczeniowej będą obejmowały 12-miesięczne okresy ubezpieczenia określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w formularzu cenowym – załączniku nr 3 stanowiącym także wykaz pojazdów, których data początkowa okresu ubezpieczenia przypada w okresie obowiązywania umowy. Pojazdy będą obejmowane ubezpieczeniem sukcesywnie w trakcie trwania umowy. 3. Termin wykonania zamówienia dla części 3: od dnia 01.09.2020 r. do 31.08.2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381, 730 z późn. zm.), w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności na innej podstawie niż zezwolenie, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie powinno być złożone w oryginale w formie pisemnej (papierowej) lub w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2.Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) reprezentującą wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) formularz cenowy – załącznik nr 3 do SIWZ – w przypadku składania oferty na część 2, b) wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, c) wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, d) zobowiązanie innego podmiotu - w sytuacji jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach