Przetargi.pl
Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia, rzeczy osobistych, następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, pojazdów mechanicznych oraz jednostek pływających z dodatkowym wyposażeniem w okresie 01.01.2020-31.12.2020

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia, rzeczy osobistych, następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, pojazdów mechanicznych oraz jednostek pływających z dodatkowym wyposażeniem w okresie 01.01.2020-31.12.2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia, rzeczy osobistych, następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, pojazdów mechanicznych, jednostek pływających z dodatkowym wyposażeniem oraz drona, które rozpoczyna się w okresie 01.01.2020 r. - 31.12.2020 r., w tym: 1) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności statutowej i posiadania mienia, 2) ubezpieczenie mienia: - od ognia i innych zdarzeń losowych, - od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 4) ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów mechanicznych w zakresie OC, AC/KR, ASS, NNW kierowcy i pasażerów, 5) ubezpieczenie ryzyk morskich: - jednostek pływających z wyposażeniem dodatkowym: casco-ryzyka morskie i min, OC oraz ryzyka olejowe, - NNW członków załóg pływających, pracowników wykonujących funkcje kontrolne, inspekcyjne i nadzorcze na statkach i w portach, pracowników zatrudnionych przy oznakowaniu nawigacyjnym, - rzeczy osobistych członków załóg pływających, 6) ubezpieczenie kosztów leczenia i NNW w podróżach zagranicznych, 7) ubezpieczenie NNW pracowników biorących udział w lotach inspekcyjnych samolotami, 8) ubezpieczenie drona w zakresie OC, casco.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w celu dokonania oceny tego warunku żąda dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 7) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 4; 8) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ; 9) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza); 10) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 11) dokumenty dotyczące zdolności lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach