Gmina Leżajsk ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Opalińskiego
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 240 62 00, , fax. 017 240 62 48
- Data zamieszczenia: 2019-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Leżajsk
ul. Opalińskiego 2
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 017 240 62 00, , fax. 017 240 62 48
REGON: 54637700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalezajsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie Odnawialnych Źródeł Energii (kolektory słoneczne, instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła oraz kotły na biomasę) w Gospodarstwach Domowych na terenie Gminy Leżajsk - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie Odnawialnych Źródeł Energii (kolektory słoneczne, instalacje fotowoltaiczne, pompy ciepła oraz kotły na biomasę) w Gospodarstwach Domowych na terenie Gminy Leżajsk. Zamówienie udzielone jest bez podziału na części. Zamówienie obejmuje: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca musi spełnić ogólne warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Postępowanie prowadzone jest przy udziale brokera ubezpieczeniowego, Łukasz Smycz Usługi Brokerskie z siedzibą w Leżajsku. Po rozstrzygnięciu postępowania i zawarciu umowy, broker będzie nadzorował jej realizację. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, w szczególności zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub zaświadczenie właściwego organu państwowego, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w/w warunek udziału w postępowaniu powinien spełniać samodzielnie każdy z wykonawców wchodzących w skład grupy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy. 2) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (art. 24 ust. 1 uPzp) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1b pkt 1 uPzp) - (wg załącznika nr 2 do siwz) aktualne na dzień składania ofert, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców (Wykonawca zamieszcza informacje w tym zakresie w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do siwz).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz floty pojazdów
Dodano: 2024-03-25 - USŁUGA UBEZPIECZENIA POWIATU KOLBUSZOWSKIEGO
Dodano: 2024-02-29 - Ubezpieczenie pojazdów Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie oraz Komend Miejskich i Powiatowych Państwowej Straży Pożarnej z województwa podkarpackiego
Dodano: 2024-02-26 - Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Gminy Czarna jednostek organizacyjnych Gminy Czarna oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Czarna
Dodano: 2024-02-21 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY PRZECŁAW WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Dodano: 2024-02-20 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIASTA JASŁA WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
Dodano: 2024-02-09 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Komend Państwowej Straży Pożarnej woj. Podkarpackiego
Dodano: 2024-01-05 - USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY TUSZÓW NARODOWY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
Dodano: 2023-12-22 - UBEZPIECZENIE POWIATU ŁAŃCUCKIEGO
Dodano: 2023-12-01 - Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia i interesów Powiatu Jarosławskiego w tym podległych jednostek na lata 2024 - 2025
Dodano: 2023-11-16