Przetargi.pl
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych.

Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli ogłasza przetarg

  • Adres: 88-300 Mogilno, ul. Narutowicza 1A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3152769 , fax. 052 3152769
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli
    ul. Narutowicza 1A 1A
    88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3152769, fax. 052 3152769
    REGON: 34039674700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci i młodzieży w placówkach oświatowych. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w następujących placówkach oświatowych:Gimnazjum w Mogilnie, Szkoły Podstawowe: Nr 2 i Nr 3 w Mogilnie, Gębicach, Wylatowie, Kwieciszewie, Strzelcach i Wszedniu; Przedszkola: Nr 1, 2 i 3 w Mogilnie, Gębicach, Wylatowie oraz Zespół Szkolno-Przedszkolny w Padniewie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wysokość sumy ubezpieczenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zosip.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną