Przetargi.pl
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych działających na terenie Miasta i Gminy Morawica oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów mechanicznych w kraju i zagranicą: OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, AC, NNW kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie Assistance oraz Zielona Karta.

Miasto i Gmina Morawica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-026 Morawica, Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 114 691
  • Data zamieszczenia: 2018-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Morawica
    Spacerowa 7
    26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 114 691
    REGON: 55068600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morawica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych działających na terenie Miasta i Gminy Morawica oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów mechanicznych w kraju i zagranicą: OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, AC, NNW kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie Assistance oraz Zielona Karta.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie A: Usługi ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych działających na terenie Miasta i Gminy Morawica w latach 2018/2021r. Zadanie B: Usługi ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów mechanicznych w kraju i zagranicą: OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, AC, NNW kierowcy i pasażerów, ubezpieczenie Assistance oraz Zielona Karta na lata 2018/2021r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66000000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Załącznik do oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1a do SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia). 5. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców, uznaje się: a) osoby wykazane w prowadzonych przez sądy rejestrach handlowych, rejestrach spółdzielni lub rejestrach przedsiębiorstw państwowych, fundacji, stowarzyszeń itp.; b) osoby wykazane w ewidencji działalności gospodarczej; c) osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem udzielonym przez osoby, o których mowa powyżej; w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika wykonawcy pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w wymaganej formie. 8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania wykonawców do złożenia, w wyznaczonym przez siebie terminie, wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. 9. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 10. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia. 11. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach