Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia wybranych jednostek organizacyjnych i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Łódzkiej w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy liczonego od pierwszego dnia miesiąca

Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 631 20 12 , fax. 42 631 21 04
  • Data zamieszczenia: 2012-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Zamówienia Publiczne
    ul. Żeromskiego 116 116
    90-924 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 631 20 12, fax. 42 631 21 04
    REGON: 00000158300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia wybranych jednostek organizacyjnych i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Łódzkiej w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy liczonego od pierwszego dnia miesiąca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia wybranych jednostek organizacyjnych i odpowiedzialności cywilnej Politechniki Łódzkiej w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy liczonego od pierwszego dnia miesiąca. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Ubezpieczeniowy Mienia wybranych jednostek organizacyjnych Politechniki Łódzkiej wraz z załącznikami (który zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty), w którym Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia. Wykonawca nie może w żaden sposób zmienić treści warunków ubezpieczenia, także poprzez wprowadzenie limitów odpowiedzialności, franszyz, wyłączeń, itd., bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań alternatywnych (np. oferta wariantowa), czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych minimalnych warunków, określonych przez Zamawiającego w SIWZ. 2. Zamawiający wymaga aby Centrum Likwidacji Szkód Wykonawcy znajdowało się w granicach administracyjnych miasta, w którym znajduje się główna siedziba Zamawiającego, tj. w Łodzi. 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, przed złożeniem oferty dokonał na własny koszt wizji lokalnej całego ubezpieczanego mienia zlokalizowanego w Łodzi celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 4. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego, zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego. Załącznikiem do umowy będą polisy ubezpieczeniowe, określające szczegółowe postanowienia dotyczące poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, w tym m.in. zakres i sumy ubezpieczenia, wysokość składki oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia. 5. Na podstawie umowy ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej Wykonawca wystawi odrębne polisy na poszczególne rodzaje ubezpieczeń. W stosunku do ubezpieczenia jachtów śródlądowych i ubezpieczeń komunikacyjnych obowiązkiem Wykonawcy będzie wypisanie polis indywidualnych odpowiednio dla każdego jachtu odrębnie oraz odrębnie na każdy pojazd zgłoszony przez Zamawiającego z uwzględnieniem indywidualnych okresów ubezpieczenia poszczególnych polis oraz potwierdzeń zawarcia ubezpieczenia OC osobno dla każdego ze środków transportu. 6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, przed podpisaniem umowy, wniósł zabezpieczenie należytego wykonania umowy, w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 7. Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie wskazać min. trzy osoby do obsługi rachunku w następującym podziale: 7.1. dwie osoby odpowiedzialne za polisę majątkową, 7.2. jedna osoba odpowiedzialna za procedurę likwidacji szkód. 8. Zamawiający będzie opłacał składkę roczną w dwóch ratach płatnych w terminach uzgodnionych między Zamawiającym i Wykonawcą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665160000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (trzech tysięcy 00/100 PLN) - na etapie składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach