Przetargi.pl
Ubezpieczenie: mienia w tym sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, odpowiedzialności cywilnej drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2020-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie: mienia w tym sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, odpowiedzialności cywilnej drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usług ubezpieczeniowych na rzecz zamawiającego: mienia, sprzętu elektronicznego, odpowiedzialności cywilnej, kosztów leczenia za granicą, oraz OC drona dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części i dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zamówienia (jedną lub dwie). A. CZĘŚĆ PIERWSZA Zadanie I: Objęcie ochroną ubezpieczeniową wszystkich szkód w mieniu Zamawiającego, powstałych w okresie i miejscu ubezpieczenia w wyniku jakichkolwiek zdarzeń losowych w tym dewastacji i wandalizmu, z wyjątkiem wyłączonych w ogólnych warunkach ubezpieczenia. Zadanie II: Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk. Zadanie III: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności przez Zamawiającego. Zadanie IV – ubezpieczenie kosztów leczenia za granicą. B. CZĘŚĆ DRUGA Zadanie V – ubezpieczenia lotnicze OC drona. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwa: Usługi ubezpieczeniowe, kod: 66510000-8 4. ,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia” (SOPZ) wraz z niezbędnymi informacjami zawarty został w Załącznikach do SIWZ: Nr 1, Nr 1A, Nr 2. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający będzie traktowany przez takiego Wykonawcę, jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki. 6. Cenę oferty w części, na którą składana jest oferta, wykonawca oblicza uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem usługi w zakresie tej części. Wyliczoną cenę wykonawca podaje odpowiednio w Dodatku nr 1 (A, B ) do SIWZ – „Formularz oferty”, który musi być wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę. 7. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem należytej staranności, przy wysokiej jakości zrealizowanych prac oraz z dotrzymaniem umówionych terminów. 8. Wykonawca zobowiązany będzie współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie (w Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Niedopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 10. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 11. Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 12. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich. 13. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia w każdej części zamówienia, zasady rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały odpowiednio w Dodatku nr 4 (A, B) do SIWZ –Wzór umowy. 14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje:  zawarcia umowy ramowej,  udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy,  aukcji elektronicznej,  zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, tj.: posiadają zezwolenia na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia, wydanego przez właściwy organ nadzoru bądź – w przypadku rozpoczęcia działalności przed 28 sierpnia 1990 r. – zaświadczenia, wydanego przez Komisję Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, bądź innego dokumentu właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim UE, w którym zakład ten ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia dla danej części zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty dla odpowiedniej części zamówienia - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 (A, B, do SIWZ.). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach