Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia Powiatu Chojnickiego

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. 31 Stycznia 56
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3966533
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    ul. 31 Stycznia 56 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3966533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia Powiatu Chojnickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia szyb od stłuczenia, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe w Chojnicach, ul. 31 Stycznia 56, 89-600 Chojnice 2. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 im. Tajnej Organizacji Wojskowej Gryf Pomorski ul. Kościerska 11, 89-604 Chojnice 3. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 im. Św. Józefa Patrona Rzemieślników, ul. Angowicka 45, 89-600 Chojnice 4. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 3, ul. Sukienników 13, 89-600 Chojnice 5. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Malachinie, ul. Główna 11, 89-650 Czersk 6. Zespół Szkół Specjalnych, ul. Przemysłowa 3, 89-600 Chojnice 7. Zespół Szkół Specjalnych, ul. Batorego 16, 89-650 Czersk 8. Zespół Szkól Kształcenia Ponadgimnazjalnego, ul. Dworcowa 1, 89-620 Chojnice 9. Zespół Szkól, ul. Nowe Miasto 4-6, 89-600 Chojnice 10. II Liceum Ogólnokształcące im. Gen. W. Andersa, ul. Świętopełka 1, 89-600 Chojnice 11. Zespół Szkół Licealnych, ul. Szkolna 3, 89-650 Czersk 12. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych, ul. Ogrodowa 2, 89-632 Brusy 13. Centrum Kształcenia Ustawicznego, ul. Świętopełka 3, 89-600 Chojnice 14. Centrum Kształcenia Praktycznego, ul. Kościerska 11a, 89-604 Chojnice 15. Dom Pomocy Społecznej, ul. Leśna 12, 89-600 Chojnice 16. Powiatowy Młodzieżowy Dom Kultury im. J. Karnowskiego, ul. Dworcowa 18, 89-632 Brusy 17. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice 18. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Koszarowa 8a, 89-600 Chojnice 19. Powiatowa Bursa dla Młodzieży Szkolnej, ul. Świętopełka 1a, 89-600 Chojnice 20. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice 21. Powiatowy Zarząd Dróg w Chojnicach z siedzibą w Pawłówku, ul. Bydgoska 14, 89-600 Chojnice 22. Muzeum Historyczno-Etnograficzne, ul. Podmurna 15, 89-600 Chojnice
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Każdy uczestnik wspólnej oferty musi spełniać warunek określony w pkt 1 i 4.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane niżej wymienione dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie zawierającej: 1) Warunek do spełnienia przez wykonawcę: Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności ubezpieczeniowej; Dokument potwierdzający spełnienie warunku: a)Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.) Uwagi: Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty; b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, Uwagi:Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty. 2) Warunek do spełnienia przez wykonawcę: Spełnianie warunków udziału w postępowaniu i nie podleganie wykluczeniu z udziału w postępowaniu; Dokument potwierdzający spełnienie warunku: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Uzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Uzp, Uwagi:Dokument ten będzie stanowić załącznik do oferty, wg załączonego wzoru. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Uwagi: - wyżej wymienione dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentów powinny być one oparzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, - w przypadku składania kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem należy stosować uregulowania zawarte w dziale 16 siwz, - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 pkt 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm./.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach