Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU-BIAŁEJ

Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-300 Bielsko-Biała, Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
  • Data zamieszczenia: 2020-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Pediatryczny w Bielsku-Białej
    Sobieskiego 83
    43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie
    tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, , fax. 338 151 630
    REGON: 07214718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MIENIA ORAZ ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ SZPITALA PEDIATRYCZNEGO W BIELSKU-BIAŁEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie: 1. obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, 2. dobrowolnego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 3. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 4. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: Zadanie 1 – ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu leczniczego: 1) Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, 2) Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. Zadanie 2 – ubezpieczenie mienia podmiotu leczniczego: 1) Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia dla każdej części Zamówienia zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r., poz. 895 z późn. zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę na daną część Zamówienia, posiadał w odniesieniu do tej części uprawnienia w zakresie grup ubezpieczeń: 1. dla Zadania 1,co najmniej w grupie ubezpieczeń 13Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, 2. dla Zadania 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 8 i 9 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zał. nr 1 - Formularz oferty. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa z zastrzeżeniem, że w przypadku składania oferty w formie elektronicznej Pełnomocnictwo, pod rygorem nieważności, powinno być sporządzone w postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie Zamówienia. Zamawiający nie wymaga formy prawnej, jaką musi przyjąć grupa Wykonawców, której zostanie udzielone Zamówienie. 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania ich w Postępowaniu i zawarcia Umowy. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia, są zobowiązani do złożenia w ofercie dokumentu pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w ust. 2. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania ich w Postępowaniu, albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, każdy z Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunki udziału w Postępowaniu określone w Sekcji III.1) ust. 2 oraz w celu wykazania spełniania tych warunków złożyć oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Sekcji III.5) ust. 1. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie Zamówienia, co do każdego z Wykonawców z osobna nie mogą istnieć okoliczności stanowiące podstawę jego wykluczenia z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy Pzp. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Pełnomocnika, o którym mowa w ust. 2, o ile z treści pełnomocnictwa wynika umocowanie do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy. 6. Korespondencja oraz komunikacja w Postępowaniu, po otwarciu ofert, dokonywana będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, o którym mowa w ust. 2. 7. Niedopuszczalne są zmiany w składzie grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o Zamówienie po terminie składania ofert. 8. Postanowienia dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach