Miasto Ustroń ogłasza przetarg
- Adres: 43-450 Ustroń, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 338 579 300 , fax. 0-33 857 93 30
- Data zamieszczenia: 2019-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ustroń
Rynek 1
43-450 Ustroń, woj. śląskie
tel. 338 579 300, fax. 0-33 857 93 30
REGON: 72182344000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej Miasta Ustroń oraz jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi ubezpieczeniowej w zakresie: 1) ubezpieczenia mienia od wszystkich zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o wandalizm/dewastację 3) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek oraz dewastacje, 4) ubezpieczenia szyb, oszkleń i innych przedmiotów od stłuczenia, 5) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem, 6) ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów stanowiących własność lub znajdujących się w posiadaniu Zamawiającego lub jego jednostek organizacyjnych oraz ubezpieczenie maszyn budowlanych, 7) ubezpieczenie NNW, 8) ubezpieczenie assistance, 9) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane podejmowaniem decyzji i wydawaniem decyzji administracyjnych i składaniem oświadczeń woli. 2. Zamówienie zostało podzielone na następujące części: 1) Część 1: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem. 2) Część 2: Ubezpieczenie komunikacyjne oraz maszyn i urządzeń budowlanych. 3) Część 3: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane podejmowaniem decyzji i wydawaniem decyzji administracyjnych i składaniem oświadczeń woli. 3. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ „Opis przedmiotu Zamówienia”, a także pozostałe Załączniki do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - to jest posiadają uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej określonej przepisami ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity Dz.U. z 2019 poz. 381 ze zm.) zwanej dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, przy czym wymaga się, aby Wykonawca, który złoży ofertę na daną część Zamówienia, posiadał w odniesieniu do tej części uprawnienia w zakresie grup ubezpieczeń: 1) dla Części 1, co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, 2) dla Części 2, co najmniej w grupie ubezpieczeń 1, 3 i 10 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, 2) dla Części 3, co najmniej w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Ustawy Pzp ma obowiązek przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w Postępowaniu. Wzór oświadczenia, o którym mowa w niniejszym ustępie, został określony w Załączniku nr 10 do SIWZ „Oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej”. Oferta musi składać się z następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony według wzoru z Załącznika nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” wraz z Załącznikami do Formularza oferty. 2. W przypadku podpisania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu albo do reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia Umowy. Wykonawca powinien dołączyć stosowny odpis z rejestru Wykonawcy, z którego wynika umocowanie osoby podpisującej ofertę lub oświadczenia i poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane w niniejszym Postępowaniu oraz z którego wynika umocowanie osoby udzielającej w imieniu Wykonawcy pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (na przykład w przypadku udzielenia przez Pana X pełniącego funkcję Prezesa Zarządu Wykonawcy Y, pełnomocnictwa dla Pana Z w dniu 1 sierpnia 2016 r. do złożenia oferty, należy dołączyć właściwy dokument rejestrowy dowodzący, że Pan X w dniu 1 sierpnia 2016 r. był pełniącym funkcję Prezesa Zarządu; dokumentem tym może być pełny odpis z rejestru handlowego Wykonawcy Y lub informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z rejestru przedsiębiorców pobrana na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1500 z późn. zm.). 3. Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) ust. 1. SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ubezpieczenia na rzecz Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
Dodano: 2024-04-26 - Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Strumień w latach 2024-2026
Dodano: 2024-04-02 - Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
Dodano: 2024-03-26 - USŁUGA UBEZPIECZENIA INSTALACJI OZE – PANELI FOTOWOLTAICZNYCH, SOLARNYCH I POMP CIEPŁA
Dodano: 2024-03-25 - USŁUGA UBEZPIECZENIA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ – SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO W JAWORZNIE (2 CZĘŚCI)
Dodano: 2024-03-08 - Kompleksowe ubezpieczenia majątkowe wraz z odpowiedzialnością cywilną i ubezpieczenia komunikacyjne
Dodano: 2024-03-07 - Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej w latach 2024-2025
Dodano: 2024-02-23 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W ZABRZU SP. Z O.O. - MSOK
Dodano: 2024-02-21 - USŁUGA UBEZPIECZENIA INSTALACJI OZE – PANELI FOTOWOLTAICZNYCH, SOLARNYCH I POMP CIEPŁA
Dodano: 2024-02-08 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Tarnogórskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji Sp. z o.o. w Tarnowskich Górach na lata 2024 - 2027
Dodano: 2024-02-02