Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkód w środowisku Celowego Związku Gmin CZG -12 w Długoszynie

Celowy Związek Gmin CZG-12 ogłasza przetarg

  • Adres: 69200 Sulęcin, Długoszyn
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 559 371 , fax. 957 559 373
  • Data zamieszczenia: 2017-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Celowy Związek Gmin CZG-12
    Długoszyn 80
    69200 Sulęcin, woj. lubuskie
    tel. 957 559 371, fax. 957 559 373
    REGON: 21060124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czg12.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Związek międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia komunikacyjne oraz szkód w środowisku Celowego Związku Gmin CZG -12 w Długoszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Celowego Związku Gmin CZG-12 w Długoszynie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku „A” do SIWZ. 3. Zamówienie podzielone jest na trzy zadania: - Zadanie Nr 1 - ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności i posiadania mienia. Zadanie Nr 2 - ubezpieczenia komunikacyjne. - Zadanie Nr 3 - ubezpieczenie szkód w środowisku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej , zgodnie z ustawą z dnia 11.09.2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub, w przypadku prowadzenia działalności na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 1 do wniosku - Oświadczenie o sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 4 do wniosku - Wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy - załącznik nr 5 do wniosku - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - załącznik Nr 7 do wniosku - Pełnomocnictwa osób do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego(zgodnie z art. 23 ust 2 Ustawy). 2. Warunki udziału w postępowaniu wymienionym w niniejszym rozdziale Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku wykonawców łącznie), za wyjątkiem warunków określonych w pkt 9.1, który każdy z wykonawców musi spełnić odrębnie. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stanowi załącznik Nr 7 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. W przypadku, gdy jako oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta wykonawców występujących wspólnie, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę wykonawców. Z umowy tej w szczególności powinno wynikać: a) ustalenie zasad współpracy pomiędzy wykonawcami występującymi wspólnie w przedmiotowym zakresie co najmniej w okresie realizacji zamówienia, b) wskazanie udziału procentowego poszczególnych wykonawców w konsorcjum, c) wskazanie koasekuratora wiodącego w konsorcjum, d) uprawnienie koasekuratora wiodącego do samodzielnej (w imieniu konsorcjum) likwidacji szkód, e) ponoszenie przez wykonawców odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy (zgodnie z art. 141 Ustawy), f) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia, g) zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. h) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z koasekuratorem wiodącym (liderem) konsorcjum. Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w SIWZ w pkt 9.1. lit. od a) do d). Kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. Wymagane dokumenty od wykonawców zagranicznych: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 9.1. SIWZ Wykonawca może je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy określone w punktach 9.1.1. SIWZ i 9.1.2. SIWZ stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach