Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne gminy Miasto Sieradz wraz z jednostkami organizacyjnymi

Gmina Miasto Sieradz ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, plac Wojewódzki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 826 61 28 , fax. 43 822 30 05
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Sieradz
    plac Wojewódzki 1
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 43 826 61 28, fax. 43 822 30 05
    REGON: 73093433500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sieradz.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne gminy Miasto Sieradz wraz z jednostkami organizacyjnymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne gminy Miasto Sieradz wraz z jednostkami organizacyjnymi przez okres 36 miesięcy od daty obowiązywania okresu ubezpieczenia. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego: a)usług ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej, w tym: - ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności oraz posiadanego mienia, b)usług ubezpieczenia komunikacyjnego, w tym: - obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - ubezpieczenie autocasco, - ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów w związku z ruchem pojazdów, - ubezpieczenie assistance; c)usług ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej – ubezpieczenie nadwyżkowe, d)usług ubezpieczenia casco jednostki pływającej, ubezpieczenia NNW oraz ubezpieczenia OC armatora. 3. Umowy ubezpieczenia będą zawarte i wykonywane przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego EIB S.A. z siedzibą 87-100 Toruń, ul. Jęczmienna 21, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Toruniu Wydział VII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000050455. EIB S.A. działa jako broker ubezpieczeniowy na podstawie zezwolenia Ministra Finansów nr 502 z dnia 23 grudnia 1994 r., potwierdzonego decyzją Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń z dnia 23 czerwca 1997 r. 4. Wszelkie informacje zawarte w niniejszej SIWZ przeznaczone są wyłącznie do przygotowania oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystane w innym celu, ani udostępniane osobom trzecim, nieuczestniczącym w postępowaniu, chyba że jest to konieczne i niezbędne do udziału w postępowaniu i przygotowania oferty. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania poufności, co do treści wszelkich dokumentów i informacji uzyskanych w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania, zgodnie z zasadą określoną w art. 35 i nast. ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz 381 z późniejszymi zmianami) - dalej u.d.u.r. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ. 6. Informacje o charakterze poufnym (część poufną SIWZ) Wykonawca może uzyskać poprzez złożenie wniosku o ich przesłanie w formie elektronicznej. Wniosek składa się za pomocą formularza na stronie www.eib.com.pl w dziale PRZETARGI i specjalnym odnośniku do niniejszego postępowania. We wniosku o przesłanie części poufnej SIWZ w formie elektronicznej należy podać dane dotyczące wnioskodawcy i Wykonawcy, którego reprezentuje. 7. Wszystkie postanowienia załącznika nr 4 do SIWZ stanowią istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. W pozostałych nieregulowanych treścią umowy kwestiach zastosowanie będą miały proponowane przez Wykonawcę Ogólne (Szczególne) Warunki Ubezpieczeń. 9. Zamawiający w części poufnej – załączniku nr 4 do SIWZ określił standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia, takich jak: a) przedmiot ubezpieczenia, b) zakres ubezpieczenia, c) system ustalenia sum ubezpieczenia, d) system wypłaty odszkodowań, e) zasady likwidacji szkód, f) pozostałe postanowienia odnoszące się m.in. do bieżącej obsługi umowy ubezpieczenia, obowiązków stron umowy ubezpieczenia wynikających z zawartej umowy ubezpieczenia itp. 10. Zamawiający nie przewiduje opcji. 11. Szczegółowe warunki ubezpieczenia opierają się także na specjalnych postanowieniach i klauzulach EIB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66516400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tzn. prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz 381 z późniejszymi zmianami) - dalej u.d.u.r.: - co najmniej w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia (tj.: co najmniej w grupie 9 i 13 działu II załącznika do u.d.u.r. - dotyczy części nr 1 zamówienia; - co najmniej w grupie 1, 3 i 10 działu II załącznika do u.d.u.r. – dotyczy części nr 2 zamówienia; - co najmniej w grupie 13 działu II załącznika do u.d.u.r. - dotyczy części nr 3 zamówienia; - co najmniej w grupie 1, 6, 12 działu II załącznika do u.d.u.r. – dotyczy części nr 4 zamówienia). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków określonych powyżej warunki te musi spełniać każdy z Wykonawców działających wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach