Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez Zakład Lokali i Budynków

Zakład Lokali i Budynków Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 10-313 Olsztyn, ul. Cicha 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089-533-36-26 , fax. 089-533-39-37
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Lokali i Budynków Komunalnych
    ul. Cicha 5 5
    10-313 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089-533-36-26, fax. 089-533-39-37
    REGON: 51958395900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlibk.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez Zakład Lokali i Budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, od kradzieży z włamaniem i rabunku, sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia przez Zakład Lokali i Budynków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665151004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy - Pzp oraz spełniają następujące warunki, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 pkt 1-3 tejże ustawy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie wyżej wymienionych warunków poprzez analizę przedstawionych w ofercie dokumentów przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. 3.Jeżeli Wykonawca nie spełni zapisanych powyżej wymogów, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona - zgodnie z art. art. 89 ust.1 pkt. 5 ustawy - Pzp. 4.Wykonawcy, którzy złożą nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedłożą: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wpisem umożliwiającym Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców); 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ 3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, każdy z Wykonawców składa oświadczenie w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ 4) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Ogólne warunki ubezpieczenia. 2.Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. 4.Wszystkie dokumenty, zaświadczenia i oświadczenia wymienione w § 6.1 należy dołączyć do oferty. W przypadku braku któregokolwiek z dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów w wyznaczonym terminie skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wiarygodność przedstawionych dokumentów, zaświadczeń i oświadczeń złożonych przez podwykonawcę. W przypadku złożenia nieprawdziwych dokumentów przez Wykonawcę lub podwykonawcę cała oferta będzie odrzucona. 5.Zamawiający w przypadkach określonych rozporządzeniem może na etapie oceny ofert żądać przedłożenia oryginałów dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zakres ubezpieczenia i ograniczenia odpowiedzialności
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlibk.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach