Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Kórnik

Miasto i Gmina Kórnik ogłasza przetarg

  • Adres: 62-035 Kórnik, Plac Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 170 411, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Kórnik
    Plac Niepodległości 1
    62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie
    tel. 618 170 411, , fax. -
    REGON: 63125863200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www2.kornik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Kórnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Kórnik. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia. Zamówienie podzielone jest na trzy części: Część I Zamówienia - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Miasta i Gminy Kórnik w zakresie: - Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, - Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk, Część II Zamówienia - Ubezpieczenie pojazdów Miasta i Gminy Kórnik w zakresie: - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, - Ubezpieczenia autocasco, - Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, - Ubezpieczenia Assistance Część III Zamówienia- Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiadają zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – wg załączonego wzoru (oświadczenie nr 2). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach