Przetargi.pl
„Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Pysznica”

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
  • Data zamieszczenia: 2020-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Pysznica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna i bezimienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: Urząd Gminy, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pysznicy, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kłyżowie, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Krzakach, Publiczna Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Jastkowicach, Przedszkole w Pysznicy, Gminna Biblioteka Publiczna w Pysznicy, Dom Kultury w Pysznicy, Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Pysznicy, Ośrodek Pomocy Społecznej w Pysznicy, Zakład Gospodarki Komunalnej w Pysznicy Sp. z o.o. oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych i jednostki pomocnicze Gminy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie następujących części zamówienia: Część I zamówienia (dotyczy wszystkich jednostek organizacyjnych) obejmuje: Ubezpieczenia wspólne: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk. Ubezpieczenia indywidualne: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od szkód materialnych. Część II zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC komunikacyjne), Ubezpieczenie uszkodzenia oraz kradzieży pojazdów Auto Casco AC/KR, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW), Część III zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ – Program Ubezpieczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt 1 Ustawy, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.2020.895), a w przypadku, gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.1996.11.62 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi być przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia (nie wolno dokonywać nie dopuszczonych w specyfikacji zmian w treści druków). 2. Wraz z ofertą Wykonawca składa także: oświadczenie o spełnieniu warunków w udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia; pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii. 3. Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcjum) musi spełnić następujące warunki: musi zawierać oświadczenia wymagane od każdego podmiotu; musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony; jeden z podmiotów - Lider Konsorcjum - zostanie wyznaczony do reprezentowania wszystkich występujących wspólnie podmiotów i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez umocowanych przedstawicieli pozostałych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach