Przetargi.pl
UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY PYSZNICA

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
  • Data zamieszczenia: 2019-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37-403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pysznica.bip.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY PYSZNICA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI GMINY PYSZNICA w zakresie: 1. I część zamówienia: Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 2. II część zamówienia: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC komunikacyjne), Ubezpieczenie uszkodzenia oraz kradzieży pojazdów Auto Casco AC/KR, Ubezpieczenie Następstw Nieszczęśliwych Wypadków kierowców i pasażerów (NNW), Ubezpieczenie assistance. 3. III część zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma bezimienna),Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna). Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (forma imienna i bezimienna), ubezpieczeń komunikacyjnych w następujących jednostkach organizacyjnych: 1. Urząd Gminy 37-403 Pysznica, ul. Wolności 322; 2. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Pysznicy ul. Sportowa 1, 37-403 Pysznica; 3. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Kłyżowie, ul. Mickiewicza 70, 37-403 Kłyżów; 4. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orła Białego w Krzakach, ul. Nowa 15, 37-403 Krzaki; 5. Publiczna Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej w Jastkowicach, ul. Mickiewicza 1, 37-403 Pysznica; 6. Przedszkole w Pysznicy, ul. Wolności 295, 37-403 Pysznica; 7. Gminna Biblioteka Publiczna w Pysznicy, ul. Wolności 259, 37-403 Pysznica; 8. Dom Kultury w Pysznicy, ul. Wolności 322, 37-403 Pysznica; 9. Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Pysznicy, ul. Wolności 277, 37-403 Pysznica; 10. Ośrodek Pomocy Społecznej w Pysznicy, ul. Wolności 277, 37-403 Pysznica; 11. Zakład Gospodarki Komunalnej w Pysznicy Sp. z o.o. ul. Wolności 295, 37-403 Pysznica oraz jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych i jednostki pomocnicze Gminy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 4 do SIWZ Program Ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, ze posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U.2018.999 ze zm.), a w przypadku, gdy rozpoczęli oni działalność przed wejściem w życie ustawy z dnia 28 lipca 1990 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U.1996.11.62 ze zm.) zaświadczenie Ministra Finansów o posiadaniu zgody na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument organu nadzoru potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie nie mniejszym niż przedmiot zamówienia w niniejszym SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: nr 1 - Formularz oferty wraz z załącznikami: Zał. nr 1 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, Zał. nr 2 Wzór oświadczenia dotyczącego podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. Zał. nr 3- Wzory umów; Zał. nr 4 - Program ubezpieczenia; Zał. nr 5 – Załącznik z wykazami majątku: Tabela nr 1 – wykaz budynków i budowli, Tabela nr 2 – wykaz sprzętu elektronicznego, Tabela nr 3 – wykaz wartości środków trwałych i zbiorów bibliotecznych, Tabela nr 4 – wykaz pojazdów, Tabela nr 5 – wykaz szkodowości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach