Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Szczecinek i jego jednostek w okresie 01.03.2020 r. – 28.02.2023 r.

Miasto Szczecinek ogłasza przetarg

  • Adres: 78-400 Szczecinek, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 714 126 , fax. 943 740 254
  • Data zamieszczenia: 2020-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Szczecinek
    Plac Wolności 13
    78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 714 126, fax. 943 740 254
    REGON: 33092089000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecinek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Szczecinek i jego jednostek w okresie 01.03.2020 r. – 28.02.2023 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Szczecinek i jego jednostek w okresie 01.03.2020 r. – 28.02.2023 r. w zakresie: a) ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b) ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, c) ubezpieczenia mienia od dewastacji, d) ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, e) ubezpieczenia kosztów odtworzenia danych zawartych w zbiorach danych, oraz koszty odtworzenia programów oraz koszty wymiennych nośników danych, f) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej deliktowo-kontraktowej w związku z prowadzoną działalnością i/ lub posiadanym i/ lub użytkowanym mieniem, g) ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, h) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, i) ubezpieczenia mienia w transporcie lądowym cargo, j) ubezpieczenia komunikacyjnego (OC ppm, NNW, AC, KR, WD, Assistance). 2. Wykonawca na etapie złożenia oferty przedstawi w formularzu ofertowym wykaz ogólnych warunków ubezpieczenia, które będą miały zastosowanie do postanowień nieuregulowanych w umowie oraz w SIWZ. UWAGA: W przypadku, gdy wykonawca prowadzi działalność w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości zostania członkiem Towarzystwa oraz nie zostanie zobowiązany do pokrywania straty Towarzystwa poprzez wnoszenie dodatkowych opłat, dodatkowej składki ubezpieczeniowej itp. w całym okresie realizacji zamówienia. W przypadku udzielenia mu zamówienia, umowa nie będzie zawarta na zasadzie wzajemności. 3. Szczegółowy zakres usług przedstawiony jest w załączniku A-program ubezpieczenia oraz załącznikach 1-7 do zał. A dołączony specyfikacji istotnych warunków zamówienia o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terenie RP, zgodnie z ustawą z 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 t.j.), w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia lub w przypadku prowadzenia działalności ubezpieczeniowej na innej podstawie niż zezwolenie, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca uprawniony jest do wykonywania działalności ubezpieczeniowej na terenie RP w zakresie tożsamym z przedmiotem niniejszego zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy; 2. Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie pełnomocnictwa do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, w przypadku ustanowienia pełnomocnika; 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach