Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2021

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 47-200 Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 40 34 451 , fax. 77 40 34 451
  • Data zamieszczenia: 2020-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych
    ul. Piramowicza 32
    47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 40 34 451, fax. 77 40 34 451
    REGON: 52450700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.kedzierzynkozle.pl/ https://e-propublico.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kędzierzyn-Koźle oraz komunalnych osób prawnych w Kędzierzynie-Koźlu w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Kędzierzyn Koźle oraz komunalnych osób prawnych w zakresie: - Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, w następujących jednostkach organizacyjnych Gminy Kędzierzyn-Koźle: 1. Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Grzegorza Piramowicza 32, Kędzierzyn-Koźle Wydział Administracyjno-Gospodarczy Wydział Zarządzania Kryzysowego Biuro Informacji i Promocji Miasta Wydział Zarządzania Drogami Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Straż Miejska Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Planowania Przestrzennego Wydział Działalności Gospodarczej 2. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Mikołaja Reja 2A, Kędzierzyn-Koźle 3. Zespół Obsługi Oświaty i Wychowania, ul. Szkolna 15, Kędzierzyn-Koźle; 4. Żłobek nr 1, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle 5. Żłobek nr 3, ul. Piotra Skargi 25, Kędzierzyn-Koźle 6. Żłobek nr 6, ul. 1 Maja 7, Kędzierzyn-Koźle 7. Żłobek nr 10, ul. Kazimierza Wielkiego 6, Kędzierzyn-Koźle 8. Publiczne Przedszkole nr 2, ul. Kozielska 3, Kędzierzyn-Koźle 9. Publiczne Przedszkole nr 5, ul. 1 Maja 5, Kędzierzyn-Koźle 10. Publiczne Przedszkole nr 6, ul. Tadeusza Kościuszki 21, Kędzierzyn-Koźle 11. Przedszkole Publiczne nr 7, ul. Jordanowska 16, Kędzierzyn-Koźle 12. Publiczne Przedszkole nr 8, ul. Romana Dmowskiego 5, Kędzierzyn-Koźle 13. Publiczne Przedszkole nr 9, ul. Harcerska 16, Kędzierzyn-Koźle 14. Przedszkole Publiczne nr 10, ul. Władysława Broniewskiego 5, Kędzierzyn-Koźle 15. Przedszkole Publiczne nr 11, ul. Mikołaja Reja 14, Kędzierzyn-Koźle 16. Publiczne Przedszkole nr 12, ul. Bolesława Chrobrego 28, Kędzierzyn-Koźle 17. Publiczne Przedszkole nr 13, ul. Piastowska 10, Kędzierzyn-Koźle 18. Przedszkole Publiczne nr 14, ul. Franklina Delano Roosevelta 13, Kędzierzyn-Koźle 19. Przedszkole Publiczne nr 15, ul. Spółdzielców 3, Kędzierzyn-Koźle 20. Publiczne Przedszkole nr 17, ul. Karola Szymanowskiego 29, Kędzierzyn-Koźle 21. Publiczne Przedszkole nr 18, ul. Sławięcicka 96 B, Kędzierzyn-Koźle 22. Przedszkole Publiczne nr 21, ul. Filtrowa 13, Kędzierzyn-Koźle 23. Przedszkole Publiczne nr 22 im. Czesława Janczarskiego, ul. 9 Maja 4, Kędzierzyn-Koźle 24. Przedszkole Publiczne nr 23, ul. Wierzbowa 4, Kędzierzyn-Koźle 25. Przedszkole Publiczne nr 24, ul. Leszka Białego 7, Kędzierzyn-Koźle 26. Publiczne Przedszkole nr 26, ul. Bolesława Śmiałego 5, Kędzierzyn-Koźle 27. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Kościelna 19, Kędzierzyn-Koźle 28. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Adama Mickiewicza, ul. Tadeusza Kościuszki 41, Kędzierzyn-Koźle 29. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 6 im. Marii Skłodowskiej-Curie, ul. 1 Maja 3, Kędzierzyn-Koźle - ul. Pawła Stalmacha 20, Kędzierzyn-Koźle 30. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jurija Gagarina, ul Gagarina 3, Kędzierzyn-Koźle 31. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 11 im. Władysława Broniewskiego, ul. Partyzantów 30, Kędzierzyn-Koźle - ul. Piotra Skargi 11, Kędzierzyn-Koźle 32. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 12 im. Kadeta Zygmunta Kuczyńskiego, ul. Piastowska 30, Kędzierzyn-Koźle - ul. Grzegorza Piramowicza 28, Kędzierzyn-Koźle 33. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 20, ul. Archimedesa 25, Kędzierzyn-Koźle 34. Zespół Szkolno-Przedszkolny, ul. Jana Brzechwy 80;82, Kędzierzyn-Koźle 35. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19 - ul. Mieszka I nr 4, Kędzierzyn- Koźle 36. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 15, ul. Karola Szymanowskiego 19, Kędzierzyn-Koźle 37. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 10, ul. Szkolna 3, Kędzierzyn-Koźle 38. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 16, ul. Sławięcicka 96, Kędzierzyn-Koźle 39. Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3, ul. Ignacego Mościckiego 13, Kędzierzyn- Koźle 40. Środowiskowy Dom Samopomocy „PROMYCZEK”, ul. Piotra Skargi 11, Kędzierzyn-Koźle 41. Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, ul. Grunwaldzka 71, Kędzierzyn-Koźle 42. Miejski Zakład Cmentarny, ul. Bałtycka 2, Kędzierzyn-Koźle 43. Miejski Zarząd Budynków Komunalnych, ul. Grunwaldzka 6, Kędzierzyn-Koźle oraz w następujących komunalnych osobach prawnych: 44. Miejski Ośrodek Kultury, al. Jana Pawła II 27, Kędzierzyn-Koźle 45. Miejska Biblioteka Publiczna, ul. Rynek 3, Kędzierzyn Koźle 46. Muzeum Ziemi Kozielskiej w Organizacji, ul. Józefa Ignacego Kraszewskiego 5B, Kędzierzyn-Koźle pozostałe lokalizacje zgodnie z wykazem budynków i budowli oraz wykazem lokalizacji w załączniku nr 6 do SIWZ. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, niezależnie od tego czy jest on członkiem towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych czy też nie. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Na podstawie art. 29.ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących niezbędne do realizacji zamówienia czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń), oraz w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód. Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tyt. niespełnienia wymagań zostały określone w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w CZĘŚCI III - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - PROGRAM UBEZPIECZENIA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP Kędzierzyn-Koźle 57 1020 3714 0000 4102 0108 5455; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836 i 1572). 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument taki musi być nieodwołalny, bezwarunkowy i płatny na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/ poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/poręczenia, 5) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela że Zamawiającemu służy prawo wypłaty wadium ze strony Gwaranta, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5. 6. Wadium wniesione w formie wymienionej w pkt 4 ppkt 2-5 należy obowiązkowo ZAŁĄCZYĆ w ORYGINALE do oferty. Brak oryginału dokumentu przy ofercie traktowane będzie jako niezabezpieczenie oferty wadium. 7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wraz z odsetkami zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019r. poz. 381 ze zm.), tzn. zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do IDW wzoru formularza ofertowego podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy (załącznik nr 1 do IDW). 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór stanowi załącznik nr 4 do IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, w którym Wykonawca informuje o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Jeżeli okaże się to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach