Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kcynia w okresie od 15 maja 2020 r. do 14 maja 2021 r.

Gmina Kcynia ogłasza przetarg

  • Adres: 89-240 Kcynia, ul. Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5893720 lub 21 , fax. 525 893 722
  • Data zamieszczenia: 2020-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kcynia
    ul. Rynek 23
    89-240 Kcynia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5893720 lub 21, fax. 525 893 722
    REGON: 92350872000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mst-kcynia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kcynia w okresie od 15 maja 2020 r. do 14 maja 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kcynia w okresie od 15 maja 2020 r. do 14 maja 2021 r. 1) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania częściowe: a) Zadanie nr I – Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego Zadanie obejmuje: ▪ Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, ▪ Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, ▪ Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, ▪ Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków. b) Zadanie nr II – Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego Zadanie obejmuje: ▪ Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ▪ Ubezpieczenia autocasco, ▪ Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, ▪ Ubezpieczenia Assistance c) Zadanie nr III – Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej Zadanie obejmuje: ▪ Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków 2) Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (Ubezpieczający / Ubezpieczony) nie był zobowiązany do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 ze zm.). 3) Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 4) Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najwyżej oceniona, imienia i nazwiska wraz z danymi kontaktowymi: a) osoby / osób wyznaczonej(ych) przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie czynności administracyjnych związanych z bieżącą obsługą (np. wystawianie dokumentów ubezpieczenia, wyjaśnianie płatności składek, przygotowywanie zaświadczeń), b) osoby / osób wyznaczonej(ych) przez Wykonawcę do współpracy z Zamawiającym w okresie realizacji Zamówienia w zakresie nadzoru procesu obsługi i likwidacji szkód, przy czym osoby te należy wskazać na etapie zawierania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: Zamawiający określa, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, wymaganie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. II ppkt 4 lit. a (powyżej), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.). 6) Dodatkowe informacje: Szczegółowe założenia do wszystkich rodzajów ubezpieczeń (wspólne oraz właściwe poszczególnym zadaniom częściowym), lista ubezpieczonych jednostek Zamawiającego, sposób płatności składki, klauzule obligatoryjne, klauzule dodatkowe (fakultatywne) rozszerzające zakres ochrony i ryzyka podlegające ubezpieczeniu zawarte są w Programie Ubezpieczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia: - muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 i 1a ustawy, - nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 5 pkt 1 ustawy, - muszą posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: -- muszą być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji; -- muszą posiadać zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument wskazujący, że osoba, która podpisała dokumenty składające się na ofertę (w szczególności formularz oferty) i/lub potwierdziła za zgodność z oryginałem kopie złożonych wraz z ofertą dokumentów, bądź udzieliła pełnomocnictwa, o którym mowa w lit. b, jest uprawniona do reprezentowania Wykonawcy; Jeśli przynajmniej jednym z tych dokumentów jest określony w pkt. IX ppkt 2 lit. a Rozzdziału I SIWZ odpis z właściwego rejestru / ewidencji, dostęp do którego Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, Wykonawca nie jest zobowiązany do jego dołączenia do oferty na etapie jej składania; Jeśli ww. warunek dostępności dokumentu jest spełniony w odniesieniu do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, winien on przedstawić w ofercie informacje umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie dostępu do bazy danych zawierającej te informacje, w przeciwnym wypadku złożenie dokumentu wskazanego w ppkt. 2 lit. a jest obowiązkowe! b) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach