Urząd Gminy w Bodzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 09-470 Bodzanów, ul. Bankowa 7
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2607006 w. 30 , fax. 024 2607065
- Data zamieszczenia: 2009-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Bodzanowie
ul. Bankowa 7 7
09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie
tel. 024 2607006 w. 30, fax. 024 2607065
REGON: 00053634400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Bodzanów w okresie od 01.01.2010 do 31.12.2012 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenia szyb od stłuczenia, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, Ubezpieczeń komunikacyjnych (OC, NNW, AC/KR, ASS). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661300000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o zamówienie publiczne musi sporządzić OFERTĘ według wzoru Zamawiającego oraz spełniać niżej wymienione warunki: A.Być uprawnionym do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, B.Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, C.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, D.Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, E.Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie artykułu 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń złożonych przez oferenta jako załączniki do oferty. Wykonawca winien spełniać wszystkie wskazane warunki. Ich ocena odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć: A.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych - zał. B B.Aktualny odpis z KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. C.W przypadku wykonawców działających w formie towarzystw ubezpieczeń wzajemnych oświadczenie, że zawarcie ubezpieczeń nie będzie się wiązało z nabyciem lub utrzymaniem członkostwa w TUW - zał. D. D.Jeżeli zamawiający zamierza wykonać zamówienie z udziałem podwykonawców zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zaakceptowane klauzule dodatkowe
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bodzanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa udzielenia i obsługa kredytu odnawialnego na działalność bieżącą.
Dodano: 2016-07-27 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-10-02 - Zaciągniecie kredytu długoterminowego w wysokości 1.919 786,00 zł
Dodano: 2015-09-22 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.850.000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy na 2015 rok oraz spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2015-08-26 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-23 - Udzielenie Gminie Grudusk kredytu długoterminowego w łącznej wysokości 200000,00 zł na spłatę zaciągniętych kredytów i pożyczek.
Dodano: 2015-06-11 - ZP/U/17/RI/2014 - UDZIELENIE GMINIE IZABELIN KREDYTU DŁUGOTERMINOWEGO W WYSOKOŚCI 1 500 000 ZŁ NA SFINANSOWANIE WYDATKÓW MAJĄTKOWYCH
Dodano: 2014-10-23 - zaciągnięcie kredytu długoterminowego w wysokości 1.474 573,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2014 r. z przeznaczeniem na dofinansowanie planowanych inwestycji na drogach powiatowych
Dodano: 2014-10-09 - Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w wysokości 502 000,00 zł na wyprzedzające finansowanie zadań współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE.
Dodano: 2014-10-07 - Zaciągnięcie kredytu długoterminowego do wysokości 530 000,00 zł na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy na rok 2014 i spłatę wcześniej zaciągniętych pożyczek i kredytów.
Dodano: 2014-10-07