Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia

Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3077702 , fax. 058 3077702
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3077702, fax. 058 3077702
    REGON: 00051424200025
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zopuw.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gospodarstwo pomocnicze

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : 1. Ubezpieczenie budynków i budowli zarządzanych przez Zamawiającego, ubezpieczenie gotówki, wyposażenia biura i warsztatu Zamawiającego oraz ubezpieczenie Zamawiającego oraz Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku w zakresie oc z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej (min. wariant I - odpowiedzialność wraz z rozszerzeniem o oc pracodawcy w związku z posiadaniem i użytkowaniem nieruchomości ) - nr PKD 7514Z. Okres ubezpieczenia: 12 miesięcy. Ubezpieczenie budynków i budowli musi obejmować ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych w zakresie rozszerzonym i zawierać co najmniej zdarzenia: a)Ogień i innych zdarzeń losowych, w tym: piorun, wybuch, grad, śnieg, zapadanie i osuwanie ziemi, huragan, deszcz, powódź, b)wydostanie się mediów z urządzeń wodnokanalizacyjnych lub technologicznych, c)awaria urządzeń i instalacji wodnokanalizacyjnej lub centralnego ogrzewania, d)zalanie, e)katastrofa budowlana, f)wandalizm rozumianego jako rozmyślne zniszczenie lub uszkodzenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie, g)deszcz nawalny, osunięcie się ziemi, lawina, trzęsienie ziemi, dym i sadza, huk ponaddźwiękowy, uderzenie pojazdu. Ubezpieczenie wyposażenia oraz gotówki Zamawiającego musi obejmować co najmniej zdarzenia: a)ogień i innych zdarzeń losowych, w tym: piorun, wybuch, grad, śnieg, zapadanie i osuwanie ziemi, huragan, deszcz, powódź, b)wydostanie się mediów z urządzeń wodnokanalizacyjnych lub technologicznych, c)awaria urządzeń i instalacji wodnokanalizacyjnej lub centralnego ogrzewania, d)zalanie, e)katastrofa budowlana, f)wandalizm rozumianego jako rozmyślne zniszczenie lub uszkodzenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie, g)deszcz nawalny, osunięcie się ziemi, lawina, trzęsienie ziemi, dym i sadza, huk ponaddźwiękowy, uderzenie pojazdu, h)ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku. Zamawiający wymaga zniesienia (wykupiona) franszyzy redukcyjnej i integralnej. Szczegółowy opis określa załącznik nr 1 a do SIWZ. 2. Ubezpieczenie pojazdów będących własnością Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. Zamawiający wymaga zniesienia (wykupiona) franszyzy redukcyjnej i integralnej. Wymagane jest też zniesienie udziału własnego i konsumpcji sumy ubezpieczenia. Ubezpieczenie według wartości brutto. Zamawiający wymaga rozliczenia serwisowego do wszystkich pojazdów wymienionych w załączniku nr 1b. Szczegółowy opis pojazdów wraz z informacją o wymaganym rodzaju ubezpieczenia określa załącznik nr 1 b do SIWZ. Polisy ubezpieczeniowe komunikacyjne będą zawierane sukcesywnie w ciągu roku, na okres 12 m-cy z poszanowaniem umów aktualnych, zawartych wcześniej. 3. Ubezpieczenie majątku (sprzętu elektronicznego i pozostałego) Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku. Szczegółowy opis majątku określa załącznik nr 1c do SIWZ. W ramach tego ubezpieczenia zamawiający wymaga, aby uzyskać wartość odtworzeniową sprzętu, bez względu na jego okres eksploatacji. Majątek PUW musi być objęty klauzulą automatycznego pokrycia do 10% sumy ubezpieczenia. Zamawiający wymaga zniesienia konsumpcji sumy ubezpieczenia. Również wymagane jest zniesienie (wykupiona) franszyzy redukcyjnej i integralną. Okres ubezpieczenia 12 miesięcy od 1.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Ubezpieczenie majątku PUW musi obejmować co najmniej zdarzenia: a)ogień i innych zdarzeń losowych, w tym: piorun, wybuch, grad, śnieg, zapadanie i osuwanie ziemi, huragan, deszcz, powódź, b)wydostanie się mediów z urządzeń wodnokanalizacyjnych lub technologicznych, c)awaria urządzeń i instalacji wodnokanalizacyjnej lub centralnego ogrzewania, d)zalanie, e)katastrofa budowlana, f)wandalizm rozumianego jako rozmyślne zniszczenie lub uszkodzenie ubezpieczonego mienia przez osoby trzecie, g)deszcz nawalny, osunięcie się ziemi, lawina, trzęsienie ziemi, dym i sadza, huk ponaddźwiękowy, uderzenie pojazdu, h)ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665121003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania niniejszego zamówienia - wymaga się, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę dokumentu, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 2) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, którego wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o których mowa w rozdz. 6 ust. 1 pkt. 1) oraz oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie złożonych przez Wykonawcę, a wymaganych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zezwolenia na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem, w przypadku braku obowiązku posiadania takich uprawnień Wykonawca składa stosowne oświadczenie 3). oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 SIWZ, 2. Udział w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2)Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi złożyć dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale w ust. 1 pkt 1). 3)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia złożą łącznie Formularz oferty oraz jeden komplet dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale ust. 1 pkt 2, 3. Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby Zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonaniu zamówienia będzie miał każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy wystawienia oświadczeń stosuje się odpowiednio do wskazanych powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zopuw.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach