Przetargi.pl
ubezpieczenie majątku Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu

Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-307 Poznań, ul. Grunwaldzka 104
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 861 47 72 , fax. 061 864 08 85
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego w Poznaniu
    ul. Grunwaldzka 104 104
    60-307 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 861 47 72, fax. 061 864 08 85
    REGON: 30097351000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ubezpieczenie majątku Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku Zarządu Transportu Miejskiego w Poznaniu, w następującym zakresie. ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku,ubezpieczenie sprzętu elektronicznego,ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej,ubezpieczenia komunikacyjne. Szczegółowe opisy oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, stanowiący zał. nr 4 do SIWZ, dane o ubezpieczającym stanowiące zał. nr 5 do SIWZ, opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 6 do SIWZ, Szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego stanowiące zał. nr 7 do SIWZ, tryb obsługi roszczeń ubezpieczeniowych Zarządu Transportu Miejskiego stanowiące zał. nr 8 do SIWZ, zakres ryzyk podlegających ocenie przez zamawiającego tabela punktacji stanowiąca zał. nr 9 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że ogólne warunki ubezpieczeń Wykonawcy w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia mają zastosowanie tylko w zakresie nieuregulowanym w SIWZ, w szczególności pierwszeństwo mają Szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego stanowiące zał. nr 7 do SIWZ oraz zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego zał. nr 1b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych : 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają posiadania takich uprawnień. Warunek będzie spełniony, jeżeli z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że wykonawca jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku wykonawców mających siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z dokumentu lub dokumentów wystawionych w kraju, w których ma siedzibę, wynikać będzie, że nie otwarto jego likwidacji, - wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w państwie nie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych, bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r., w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej Dz. U. Nr 124, poz. 1151, z późn. zm., wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełniają wymagania określone w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty w oryginale lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem i ich kserokopie: a. aktualny, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b. dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada: - zgodnie z art. 154 ustawy z 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej, na dzień otwarcia ofert wskaźnik pokrycia rezerw techniczno-ubezpieczeniowych aktywami co najmniej 100%, - zgodnie z art. 146 ustawy z 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej, na dzień otwarcia ofert wskaźnik pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi co najmniej 100%; c. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. d. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt VII.1 a i d, SIWZ składa każdy z Wykonawców. Dokumenty, o których mowa w pkt VII.1 b,c SIWZ, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. 3. Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt VII.2, została wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa - do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanie dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach