Powiat Nowotomyski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 44 26 700 , fax. 614 423 589
- Data zamieszczenia: 2019-05-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowotomyski
Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 44 26 700, fax. 614 423 589
REGON: 63127693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowotomyskiego i podległych jednostek organizacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Powiatu Nowotomyskiego i podległych jednostek organizacyjnych. Zamówienie składa się z dwóch części. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na całość zamówienia lub na dowolnie wybraną jego część Część I zamówienia – Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Część I obejmuje: - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk - Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia (rozbicia) - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności i posiadanego mienia wraz z rozszerzeniami - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu administrowania i zarządzania drogami Część II zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne Część II obejmuje: - Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (w tym OC posiadaczy pojazdów mechanicznych poza granicami RP – “Zielona Karta”) - Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów - Ubezpieczenie Autocasco - Ubezpieczenie Assistance Uwaga: Każda część zamówienia będzie oceniana osobno. 2. Odrębne dokumenty (polisy ubezpieczeniowe bądź certyfikaty) będą wystawiane indywidualnie dla poszczególnych jednostek organizacyjnych wraz z rozliczeniem składek na wniosek Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). W celu udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy wykonawca powinien oświadczyć w formularzu ofertowym, że osoby wykonujące czynności administracyjne związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności bedą zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający ma prawo do skontrolowania wykonawcy w zakresie spełniania wymagań określonych w pkt 1. Na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu oświadczenie potwierdzające, że pracownicy, o których mowa w pkt 1 są zatrudnieni na umowę o pracę. Nieprzedłożenie oświadczenia traktowane będzie jako niewypełnienie obowiązku określonego w SIWZ i art. 29 ust. 3a Ustawy. 4. Umowa ubezpieczenia zostanie zawarta i realizowana przy udziale i za pośrednictwem brokera ubezpieczeniowego KJF Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Rolnej 7/7A, 61-513 Poznań, który jest brokerem obsługującym Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeśli wykonawca wykaże, że posiada ważne zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.) lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2, Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z ww. dokumentów, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; b) oświadczenie wymienione w pkt 8.1 SIWZ; 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą, zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, które powinno dokładnie określać zakres umocowania. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Ubezpieczenie mienia, OC oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta i Gminy Mieścisko
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W KALISZU
Dodano: 2024-06-10 - UBEZPIECZENIE GMINY KRZYWIŃ
Dodano: 2024-06-10 - Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Duszniki
Dodano: 2024-03-18 - Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Rychtal wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2024-03-15 - Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności członków władz spółki Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o. w Lesznie (D&O)
Dodano: 2024-03-12 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Rokietnica
Dodano: 2024-03-04 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY POBIEDZISKA
Dodano: 2024-02-05 - Usługa ubezpieczenia Gminy Suchy Las oraz podległych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2024-01-25