Przetargi.pl
„Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie”

Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Witaszyczki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 456 , fax. 627 472 456
  • Data zamieszczenia: 2016-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie
    Witaszyczki
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 456, fax. 627 472 456
    REGON: 25158093900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Zakładu Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Jarocinie. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części i obejmuje: Część zamówienia nr 1: 1) ubezpieczeniu od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczeniu od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczeniu maszyn od uszkodzeń, 4) ubezpieczenia OC. Część zamówienia nr 2: 5) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej członków zarządu. Część zamówienia nr 3: 6) Grupowe ubezpieczenie na życie pracowników oraz członków rodzin pracowników. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8 usługi ubezpieczeniowe. 5.3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na jedną/dwie/trzy/wszystkie części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SIWZ. 5.5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.6. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Dla części zamówienia nr 1 oraz części zamówienia nr 3 Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 2 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, dla których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca zobowiązany jest do zastosowania stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym bez stosowania składek minimalnych. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach