Przetargi.pl
„Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin”

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jarocin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin w zakresie: 1) ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, 4) ubezpieczenie NNW członków OSP, 5) ubezpieczenia komunikacyjne. 5.2. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy PZP, Gmina Jarocin jako Zamawiający przeprowadza postępowanie przetargowe i udziela zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego w imieniu i na rzecz następujących podmiotów: 1. Miejsko - Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jarocinie ul. Wrocławska 39, 63-200 Jarocin. 2. Centrum Usług Wspólnych Gminy Jarocin ul. T. Kościuszki 15A, 63-200 Jarocin. 3. Szkoły Podstawowej Nr 2 im. Królowej Jadwigi w Jarocinie Al. Niepodległości 8, 63-200 Jarocin. 4. Szkoły Podstawowej Nr 3 im. ks. Jana Twardowskiego w Jarocinie ul. Wrocławska 168, 63-200 Jarocin. 5. Zespołu Szkół Nr 4 w Jarocinie ul. M. Curie- Skłodowskiej 4, 63-200 Jarocin. 6. Zespołu Szkół Nr 5 w Jarocinie ul. Waryńskiego 11, 63-200 Jarocin. 7. Zespołu Szkół w Mieszkowie Mieszków ul. Radliniecka 11, 63-200 Jarocin. 8. Zespołu Szkół w Witaszycach ul. Szkolna 1A, 63-230 Witaszyce. 9. Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Westerplatte w Cielczy Cielcza ul. Szkolna 16, 63-200 Jarocin. 10. Szkoły Podstawowej w Golinie Golina ul. Jarocińska 32, 63-200 Jarocin. 5.3. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe. 5.4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia przedstawia Tom III SIWZ. 5.5. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.6. Informacja nt. wymagań o których mowa w art. 29 ust. 3a: „Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących jakiekolwiek czynności w trakcie realizacji zamówienia”. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: -
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w dziale II, o których mowa w art.. 7. ust. 1. Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 895 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. OFERTĘ WYKONAWCY stanowi wypełniony i podpisany formularz „Oferta” wraz z Wyszczególnieniem zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do formularza „Oferta” stanowiący integralną cześć oferty) i Wyszczególnieniem zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie przez Zamawiającego (zał. nr 2 do formularza „Oferta stanowiący integralną cześć oferty) oraz następujące załączniki: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.2 IDW; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3) Pełnomocnictwo lub inny dokument, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach