Przetargi.pl
"Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin"

Gmina Jarocin ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, Al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 499 500 , fax. 627 472 225
  • Data zamieszczenia: 2016-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarocin
    Al. Niepodległości 10
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 499 500, fax. 627 472 225
    REGON: 25085470200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Jarocin w następującym zakresie: 1)ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2)ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3)ubezpieczenie OC, 4)ubezpieczenia komunikacyjne, 5)ubezpieczenie NNW członków OSP. 5.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Tom III SIWZ. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Wzór umowy. 5.5. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach