Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku, NNW, odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Kłodzko i jej jednostek organizacyjnych na lata polisowe 2020-2022

Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
  • Data zamieszczenia: 2019-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
    pl. Bolesława Chrobrego 1
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
    REGON: 52605000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku, NNW, odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Kłodzko i jej jednostek organizacyjnych na lata polisowe 2020-2022
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku, NNW i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Kłodzko i jej jednostek organizacyjnych na lata polisowe 2020-2022, w tym: • Gminy Miejskiej Kłodzko, obejmujący ubezpieczenie budynku głównego, trzech nieruchomości nieużytkowanych przeznaczonych do sprzedaży, budynków i budowli w Parku Strażackim, w tym pięciu fontann, środków trwałych i wyposażenia w zakresie od ryzyk wszystkich, środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, w tym podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia z rozszerzeniem o szkody w mieniu, na osobie oraz czyste straty finansowe wyrządzone przy wykonywaniu władzy publicznej w tym OC z tytułu zarządzania drogami. • Ośrodka Pomocy Społecznej w Kłodzku, obejmujący ubezpieczenie budynku siedziby OPS w Kłodzku, ubezpieczenie środków trwałych i wyposażenia, od ryzyk wszystkich , środków trwałych i wyposażenia, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu (z włączeniem rabunku gotówki w transporcie, w tym podczas załadunku i wyładunku), ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. • Powiatowej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Kłodzku im. Marii Dąbrowskiej obejmujący ubezpieczenie nakładów finansowych, ubezpieczenie środków trwałych i wyposażenia, od ryzyk wszystkich , środków trwałych i wyposażenia, w tym sprzętu elektronicznego, środków pieniężnych od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia. • Jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Kłodzko (10 jednostek), obejmujący ubezpieczenie budynków i budowli, środków trwałych i wyposażenia, zbiorów bibliotecznych, od ryzyk wszystkich , od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz wandalizmu, ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od ryzyk wszystkich, ubezpieczenie OC z tyt. prowadzonej działalności i posiadanego mienia oraz NNW dla uczestników zajęć w Sali gimnastycznej przy ul. Wandy 3.3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia - warunki ubezpieczenia został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 1. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3.4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego za pośrednictwem brokera Anny Ludwik- Watras z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Wykonawca: • zobowiązuje się do objęcia ochroną ubezpieczeniową mienia we wszystkich lokalizacjach oraz całokształt prowadzonej działalności przez powiatowe jednostki organizacyjne i oświatowe, • przyjmuje warunki wymagane dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń wymienione w załącznikach do specyfikacji, • gwarantuje niezmienność stawek rocznych wynikających ze złożonej oferty przez cały okres wykonania zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń, z zastrzeżeniem, że jeżeli współczynnik szkodowości po pierwszym okresie ubezpieczenia jest większy niż 60%, w tym przypadku Wykonawca może podwyższyć składkę nie więcej niż do 20% składki rocznej za dane ryzyko w następnym okresie ubezpieczenia, • akceptuje proporcjonalną zmianę ceny ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do ceny ofertowej w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeń losowych oraz sprzętu elektronicznego, • akceptuje wystawianie polis na okres krótszy niż 1 rok, z naliczeniem składki, co do dnia za faktyczny okres ochrony, wg stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy, na 30 dni przed upływem końca okresu ubezpieczenia przedstawi na piśmie propozycje stawek na kolejny okres ubezpieczenia, obejmujące wskazane w SIWZ ryzyka. 4) Forma wykonania przedmiotu zamówienia: • Polisy ubezpieczeniowe dotyczące ubezpieczenia mienia w systemie sum stałych; od ognia i innych zdarzeń losowych, sprzętu elektronicznego od szkód materialnych, maszyn od uszkodzeń i awarii, ubezpieczeń NNW oraz OC z tyt. prowadzonej działalności będą wystawiane na poszczególne jednostki, które będą ubezpieczonymi, natomiast ubezpieczającym i płatnikiem składki będzie Gmina Miejska Kłodzko. W przypadku OPS wystawiona polisa będzie podpisywana przez kierownika jednostki, który będzie ubezpieczającym i i płatnikiem składki. Polisy dotyczące ubezpieczeń wspólnych, w systemie I ryzyka, tzn. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, ubezpieczenia przedmiotów szklanych od stłuczenia, ubezpieczenia wandalizmu, naprawy zabezpieczeń, dodatkowego ubezpieczenia sprzętu elektronicznego, ubezpieczenie zbiorów bibliotecznych od ognia i innych zdarzeń losowych solidarnie dla wszystkich jednostek ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, zostaną wystawione na zamawiającego, który będzie tym samym ubezpieczającym i płatnikiem składki. • Po podpisaniu umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia polis ubezpieczeniowych w ciągu 14 dni od otrzymania wniosków. W razie niemożliwości wystawienia polis w tym terminie, Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia do dnia 31.12.2019 r. noty pokrycia ubezpieczeniowego, gwarantującej bezwarunkowo i nieodwołalnie wykonanie zamówienia w zakresie i na warunkach zgodnych ze złożoną ofertą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2019. 381) co najmniej w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty (wraz z ofertą): a) Pełnomocnictwo/ upoważnienie do podpisania oferty w imieniu Wykonawcy. b) wypełniony „Formularz Ofertowy” (Załącznik 2 do SIWZ oraz załącznik nr 2a Formularze ofertowe cząstkowe). Wraz z Formularzem Ofertowym oraz Formularzem ofertowym cząstkowym powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 7.1 SIWZ (Załącznik 3 i 4 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. UWAGA: Wykonawca, który złoży ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp., przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawcami biorącymi udział w przedmiotowym postępowaniu przetargowym, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 P.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Treść oświadczenia została zamieszczona w Części V SIWZ (załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach