Gmina Piaski ogłasza przetarg
- Adres: 63820 Piaski, ul. 6 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 719 030 , fax. 655 719 049
- Data zamieszczenia: 2017-12-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piaski
ul. 6 Stycznia 1
63820 Piaski, woj. wielkopolskie
tel. 655 719 030, fax. 655 719 049
REGON: 41105056300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piaski-wlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Piaski oraz ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Zakładu Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku oraz interesu majątkowego Gminy Piaski oraz ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Zakładu Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o., które obejmuje: a.usługi ubezpieczenia od ognia - kod CPV 66515100-4; b.usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów - kod CPV 66515400-7; c.usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty - kod CPV 66515000-3; d.usługi ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej - kod CPV 66516000-0; e.usługi ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków – kod CPV 66512100-3 f.usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych - kod CPV 66514110-0. 2. Zakres przedmiotu zamówienia, a także szczególne warunki ubezpieczenia wymagane przez Zamawiającego oraz zakres ryzyk dodatkowych podlegających ocenie, określono w załączniku nr 5, A4, A5 oraz B4, B5 do SIWZ. 3. Wszelkie warunki określone w SIWZ mają pierwszeństwo przed postanowieniami zawartymi w ogólnych warunkach ubezpieczeń. Ustala się, że w razie rozbieżności pomiędzy warunkami ubezpieczenia wynikającymi z ww. postanowień zastosowanie znajdzie rozwiązanie, które będzie korzystniejsze dla Zamawiającego. 4. Na podstawie art.29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących usługi objęte przedmiotem zamówienia, jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy, w tym w szczególności obejmujących: - wystawienie umów ubezpieczenia, - koordynowanie zgłoszeń szkód objętych przedmiotem ubezpieczenia, - rozliczanie płatności. 5. Zgodnie z § 9 wzoru umowy (zał. do SIWZ) Wykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt. 3, tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia ( Dz.U. z 2015r. poz.2088 z późn.zm). Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udowodnienia przez Wykonawcę faktu zatrudnienia osób na umowę o pracę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: - Wykonawcy mający siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej lub w państwie nie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego (wcześniej Komisji Nadzoru Ubezpieczeń i Funduszy Emerytalnych), bądź Ministra Finansów, jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004 w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia – zgodnie z Ustawą 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. 2015. 1844) , - Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ale w państwie będącym członkiem Unii Europejskiej wykażą, że posiadają zezwolenie organu nadzoru kraju w którym mają siedzibę, w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać wypełniony Formularz Ofertowy oraz niżej wymienione dokumenty: a) Załączniki nr: 3 do SIWZ. b) Wyszczególnienie zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia z podaniem kosztu ubezpieczenia poszczególnych ryzyk oraz łącznej wartości zamówienia - wzór dokumentu stanowią załączniki nr A1 do SIWZ (dla części A) oraz B1 do SIWZ (dla części B). c) Wyszczególnienie zakresu ryzyk dodatkowych podlegających ocenie - wzór dokumentu stanowią załączniki nr A2 do SIWZ (dla części A), B2 do SIWZ (dla części B) d) Ogólne Warunki Ubezpieczeń Wykonawcy w zakresie ryzyk objętych przedmiotem zamówienia. 2. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Wykonawca nie składa oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy wraz z ofertą (Załącznik nr 4 do SIWZ), a jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu tego oświadczenia w formie oryginału w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.. 86 ust 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ oraz wpiąć dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa w nieprzejrzyste folie. Niedopełnienie zafoliowania skutkuje jawnością całej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY MIŁOSŁAW
Dodano: 2024-07-30 - Ubezpieczenie mienia, OC oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta i Gminy Mieścisko
Dodano: 2024-07-15 - USŁUGA UBEZPIECZENIA MIEJSKIEGO ZARZĄDU BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W KALISZU
Dodano: 2024-06-10 - UBEZPIECZENIE GMINY KRZYWIŃ
Dodano: 2024-06-10 - Usługa ubezpieczenia majątku i interesu majątkowego Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
Dodano: 2024-04-21 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Duszniki
Dodano: 2024-03-18 - Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Rychtal wraz z jednostkami organizacyjnymi
Dodano: 2024-03-15 - Usługa ubezpieczenia odpowiedzialności członków władz spółki Miejski Zakład Oczyszczania Sp. z o.o. w Lesznie (D&O)
Dodano: 2024-03-12 - Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Rokietnica
Dodano: 2024-03-04 - UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY POBIEDZISKA
Dodano: 2024-02-05