Przetargi.pl
Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Mosina oraz jednostek organizacyjnych

Gmina Mosina ogłasza przetarg

  • Adres: 62-050 Mosina, Pl. 20 Października
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 109 500, , fax. 618 109 558
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mosina
    Pl. 20 Października 1
    62-050 Mosina, woj. wielkopolskie
    tel. 618 109 500, , fax. 618 109 558
    REGON: 63125862600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Mosina oraz jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Mosina oraz jednostek organizacyjnych” .SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wspólny Słownik Zamówień: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe 66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 1.Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Mosina oraz jednostek organizacyjnych obejmujące: część A ubezpieczenie majątku i interesu majątkowego Gminy Mosina oraz jednostek organizacyjnych część B ubezpieczenie zagranicznych podróży służbowych pracowników zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych Gminy Mosina. część C ubezpieczenie jachtu i łodzi żeglugi śródlądowej Gminy Mosina. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w odniesieniu do każdej z następujących części (tzn. nie jest wymagana oferta łącznie w zakresie Części A i Części B czy Części C) 2. Zamawiający określa czas realizacji zamówienia dla części A i B na okres: od dnia 01 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku oraz dla części C na okres: od dnia 24 lutego 2020 roku do dnia 23 lutego 2023 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. W celu potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2019 r. poz. 381 z późn. zm.), tzn. kopii zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskano zezwolenie przed 1 stycznia 2004 r.) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęto działalność przed 28.08.1990 r.), lub innego dokumentu jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach