Przetargi.pl
Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2016-2018

Powiat Strzelecki ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Jordanowska 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4401700;4401755 , fax. 77 4401701
  • Data zamieszczenia: 2015-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Strzelecki
    ul. Jordanowska 2 2
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 77 4401700;4401755, fax. 77 4401701
    REGON: 53141265100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie Majątku i Interesów Powiatu Strzeleckiego oraz podległych jednostek organizacyjnych w latach 2016-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie majątku i interesów Powiatu Strzeleckiego oraz Podległych Jednostek Organizacyjnych w podziale na następujące części - zadania: CZĘŚĆ NR 1: Zadanie A (Ubezpieczenie Mienia oraz Odpowiedzialności Cywilnej): 1. ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2. ubezpieczenia mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3. ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszelkich ryzyk, 4. ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, 5. ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. CZĘŚĆ NR 2: Zadanie B (Ubezpieczenia Komunikacyjne): 1. ubezpieczenia komunikacyjne (OC, AC, NNW, Ubezpieczenie Szyb i Assistance). Dotyczy Części Nr 1 (Zadanie A) i Części Nr 2 (Zadanie B): Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach do niniejszej specyfikacji: Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z minimalnymi wymaganymi warunkami dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń Załącznik nr 2 Klauzule obligatoryjne dla ubezpieczeń majątkowych oraz odpowiedzialności cywilnej rozszerzające zakres ochrony Załącznik nr 3 Klauzule dodatkowe/fakultatywne podlegające ocenie zgodnie z punktacją podaną w SIWZ Załącznik nr 4 Tabela dotycząca akceptacji klauzul ubezpieczeniowych oraz innych dodatkowych postanowień szczególnych Załącznik nr 5 Wykaz pojazdów Zamawiającego oraz Podległych Jednostek Organizacyjnych Załącznik nr 6 Wykaz budynków wraz z opisem dotyczącym zabezpieczeń przeciwkradzieżowych oraz przeciwpożarowych Załącznik nr 7 Szkodowość zamawiającego oraz podległych jednostek organizacyjnych z poszczególnych ubezpieczeń Załącznik nr 8 Formularz cenowy ubezpieczenia - Cześć Nr 1- Zadanie A Załącznik nr 9 Formularz cenowy ubezpieczenia Część Nr 2 - Zadanie B Załącznik nr 10 Oferta ubezpieczenia Załącznik nr 11 Szczegółowy wykaz pozostałego mienia zgłoszonego do ubezpieczenia Załącznik nr 12 Wykaz dróg stanowiących własność Powiatu Strzeleckiego Dodatkowe wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia (Część Nr 1 - Zadanie A i Część Nr 2 - Zadanie B): Zamawiający dopuszcza udzielanie wykonawcy zamówień uzupełniających w wysokości 50 % zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielone w trybie z wolnej ręki (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp ) i potwierdzone odrębną umową w przypadku: a) zakupu lub przekazania nowych składników majątku, b) podwyższenia wartości majątku, c) wyczerpania limitów odpowiedzialności dla ubezpieczeń zawartych w systemie pierwszego ryzyka d) przedłużenia ochrony ubezpieczeniowej na okres minimum 3 miesięcy w przypadku nie wyłonienia wykonawcy w procedurze przetargowej na kolejny okres ubezpieczenia. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w Zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Kancelaria Brokerów Quattro Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapłacił brokerowi ubezpieczeniowemu - Kancelaria Brokerów Quattro Sp. z o.o. z siedzibą w Szczedrzyku kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej przez cały okres obowiązywania umowy wynikającej z SIWZ. Zamawiający wymaga, aby podmioty objęte postępowaniem nie były zobowiązane do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2014 r. poz. 586, 768). Statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych musi przewidywać, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby niebędące członkami towarzystwa. Zamawiający w przypadku wyboru oferty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych nie jest zobligowany do zostania jego członkiem i do wnoszenia opłaty członkowskiej. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Nie zamierza się ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. Część Nr 2 - Zadanie B - Ubezpieczenia Komunikacyjne Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewiduje stosownie do art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych zastosowanie prawa opcji. Prawo opcji odnosi się w stosunku do Zadania B. Do wartości zamówienia Wykonawca doliczy kwotę 10.000 zł przeznaczoną na realizację prawa opcji. Prawo opcji obejmuje możliwość zwiększenia przez Zamawiającego zakresu i wielkości zamówienia w danym ryzyku, w szczególności w przypadku nabycia, przejęcia, przekazania, zasądzenia nowych składników mienia lub zwiększenia wartości posiadanego mienia wskutek dokonanych modernizacji lub ulepszenia. Prawo opcji obejmuje również prawo Zamawiającego do aktualizacji przedmiotu i sum ubezpieczenia uwzgledniającej dokonane zmniejszenia stanu ubezpieczonego mienia, powstałe w wyniku przeniesienia lub przejścia prawa własności, przekazania, wyrejestrowania pojazdu, w tym jego likwidacji. Prawem opcji objęte są pojazdy nabyte, zasądzone, przekazane lub przejęte w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2018r. Ponadto wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w przypadku skorzystania z prawa opcji stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym, z uwzględnieniem okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis za każdy dzień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości: a) dla Części Nr 1 - Zadanie A: 5.200,00 zł, b) dla Części Nr 2 - Zadanie B: 700,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) w pieniądzu: - przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Leśnicy O/Strzelce Opolskie ul. Gogolińska 2 47-100 Strzelce Opolskie Nr 52 8907 1089 2002 0090 0007 0006 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). - za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego; 3. Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Pełna kwota wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 08.12.2015 r. do godz. 10:00. 4. Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 08.12.2015 r. do godz. 10:00 nie zostanie skutecznie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium - w wymaganej wysokości. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatstrzelecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach